1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 ja DOOM

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja golemi, 11/12/03.

1. golemi

Tykkäykset:
    6
    kävin my-symbian.comista hakemassa Doom pelin kännykkääni ja asentelin sen täysin ohjeiden mukaan mutta silti se ipisee että jotain data tiedostoja uupuu, onko kukaan muu kokeillut asentaa kyseistä peliä ja mihin kännykkään ja millä lopputuloksella, vinkkejä jos on tietoa mikä mättää ettei peli toimi?

2. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    En tiedä, että onko kyseessä samanlainen versio, kuin P800: ssa, johon piti itse hakea doom1.wad ja doom3.wad filet, jotta peli toimi.. Nuo filet vievät yhteensä n. 5 MB tilaa..

3. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Doom tarvitsee MMC patchin, jotta se toimisi muistikortilta.

4. golemi

Tykkäykset:
    6
    missä patchi?

joo suoraan kun laittaa puhelimen muistiin ton Doomin niin alkaa toimia, mutta vaatii varmaan sen mmc patchin toimiakseen suoraan muistikortilta, jos jollain on pistää linkkiä niin olisin kiitollinen, itse en löytänyt sitä googlella etsittyäni, oli vain joko rikkonaisia linkkejä tai sivuja jotka vaativat rekisteröitymistä jne.

5. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
  6. JiiCoo

Tykkäykset:
    0
    Mikäs on vikana kun yritän pelata doomia niin tulee ilmoitus: "Couldn´t realloc lumpinfoConsole Closed - Press Any Key.

Peli on asennettu 128mb:n muisti kortille.

7. wilzu

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM
    Mulla se tekee täysin samoin. Voisko joku kertoo misä se vika sit on?

EDIT: Ja ratkasin ongelma saman tien. Se täytyy asentaa pelin asentamisen jälkeen.

Jaa tämä viestiketju