1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 ja Belkin BT

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kh0753, 10/7/04.

1. kh0753

Tykkäykset:
    0
    En saa kyseistä yhdistelmää pelittämään sitte millään. Ensinnäkin tuo Belkinin softa (uusin haettu netistä) kaatuu vähintään kerran kahdessa minuutissa kun yrittää yhteyttä. Ja vaikka välillä tulee että serial connection created niin mrouter ei kuitenkaan ala pyörimään (ja kyllä, olen tarkistanut että ruksit löytyy mrouterista). Silloin harvoin kun mrouteri alkaa pyörimään niin se katkaisee heti yhteyden muodostamisen jälkeen yhteyden. En pysty käsittämään mikä tätä vaivaa ja minkä tähden tuo softa ei pysy pystyssä millään.

Tässä alkaa pikkuhiljaa pinna kiristyä, joten ole kiitollinen kaikista vinkeistä!!

2. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Mikäs on uusin ajuri? 1.4.2 build 10 on mulla pelannut kaikkien luurien kanssa.

3. kh0753

Tykkäykset:
    0
    Mulla lukee näin;

1.4.2.8

tuo 8 tarkottaneen build 8

eli ilmeisesti mulla on vanhempi tuo ohjain. Voisko se vaikuttaa tuohon BTTrayhin joka tilttailee jatkuvasti?? Hain tuo oman paketin tuolta www.belkin.com ja käsittääkseni sen pitäis olla uusin??

4. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
  5. kh0753

Tykkäykset:
    0
    tuo on se sama mikä mulla. Anyway, kun asensin kaikki uudestaan (3.kerta) niin alko toimimaan heti. Epäilen että vika oli tossa Nortonin Internet Securityssä. Se vissiin esti yhteyden, koska nyt ensimmäistä kertaa yhteyttä muodostaessani nortoni kysy että sallitaanko yhteys aina.

Kiitokset

Jaa tämä viestiketju