Nokia 6600 & DNA (kaikki irti luurista)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Terve,

Ajattelin pistää tänne kyselyä, kun tuon DNA:n asiakaspalvelun vasteaika tuntuu olevan *unlimited* ...

Olisi tarkoitus ottaa kaikki irti tuosta nuukialaisesta... surffaus, email, ym...

onko muita samoilla lähtötiedoilla? mitä palveluja tarvitsen DNA:lta ja mitä taas en...

Puhelimen asetukset? onko jotain salatiedettä?

- Kiitos jo etukäteen!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
... jep jep... oletteko katsoneet DNA:n sivuja? todella huonosti tietoa omasta liittymästä ym...

nyt todella tarvitsisin tietoa, mitä tarvitaa, jotta tuosta luurista saisi kaiken irti...

kiitos kuitenkin....

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
FIN-Karhu sanoi:
... jep jep... oletteko katsoneet DNA:n sivuja? todella huonosti tietoa omasta liittymästä ym...

nyt todella tarvitsisin tietoa, mitä tarvitaa, jotta tuosta luurista saisi kaiken irti...

kiitos kuitenkin....

Mulla ennen sama yhdistelmä, ja sain kaiken hyvin toimimaan!

Jos haluat käyttää operaa ja e-mailia, sinun täytyy avata DNA GPRS (16,65 €/kk, sis 100Mb tiedonsiirtoa) Se onnistuu lähettämällä tekstari "GPRS tilaa" numeroon 14000.

Asetukset kaikki saat kätevimmin osoitteesta www.nokia.com/support
ja sieltä jostain löytyy asetusten tilauspalvelu. tarkka osoite on http://www.nokia.com/nokia/0,,32863,00.html

emailia varten sun pitää tietää sun sähköpostin saapuva palvelin. lähtevä palvelin on smtp.dna044.com

Ei muuta kun tsemppia!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
jazzo sanoi:
Mulla ennen sama yhdistelmä, ja sain kaiken hyvin toimimaan!

Jos haluat käyttää operaa ja e-mailia, sinun täytyy avata DNA GPRS (16,65 ?/kk, sis 100Mb tiedonsiirtoa) Se onnistuu lähettämällä tekstari "GPRS tilaa" numeroon 14000.

Asetukset kaikki saat kätevimmin osoitteesta www.nokia.com/support
ja sieltä jostain löytyy asetusten tilauspalvelu. tarkka osoite on http://www.nokia.com/nokia/0,,32863,00.html

emailia varten sun pitää tietää sun sähköpostin saapuva palvelin. lähtevä palvelin on smtp.dna044.com

Ei muuta kun tsemppia!
Kiitos! taitaa olla tuo 16,65 / KK vähän turhan kallista kikkailua... taidan tyytyä tuohon WAP:pailuun...

Kiitos vielä.

jacce

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
Samsung
FIN-Karhu sanoi:
Kiitos! taitaa olla tuo 16,65 / KK vähän turhan kallista kikkailua... taidan tyytyä tuohon WAP:pailuun...
Kelle on kelle ei. Ei se mun mielestä nyt niin kallis ole jos sillä saa hyötyä ja huvia elämään. Eiköhän tollainen fyrkka mee jo kaupan jonossa..

Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Mulla on DNA041 liittymä ja puhelimena 6600. En saa GPRS:llä yhteyttä mihinkään. Hain Nokian sivuilta asetukset, mutta en ole varma pitäisikö tossa edes toimi noi DNA:n asetukset. Vanhassa puhelimessa sain GPRS:n toimimaan. Onko mitään ehdotuksia mitä kannattaisi koittaa?

veppis

Supermoderaattori
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
509
Keijo82 sanoi:
Mulla on DNA041 liittymä ja puhelimena 6600. En saa GPRS:llä yhteyttä mihinkään. Hain Nokian sivuilta asetukset, mutta en ole varma pitäisikö tossa edes toimi noi DNA:n asetukset. Vanhassa puhelimessa sain GPRS:n toimimaan. Onko mitään ehdotuksia mitä kannattaisi koittaa?
Soittaa operaattorin asiakaspalveluun ja pyytää oikeat asetukset?

puh

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
63
Puhelinmalli
Nokia 7+
Keijo82 sanoi:
Mulla on DNA041 liittymä ja puhelimena 6600. En saa GPRS:llä yhteyttä mihinkään.
Oletko tilannut gprs-palvelun?

Top Bottom