1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 6600 asennusongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja hoblaa, 21/7/04.

1. hoblaa

Tykkäykset:
    0
    www.my-symbian.com
    www.symbianphone.com
    www.psiloc.com
    www.wildpalm.co.uk[/quote]

Olen kopioinut noista osoitteista eri ohjelmia koneelleni ja lähettänyt bluetooth:lla niitä puhelimeeni,mutta kaikki ei vaan asennu.Oisko jotain asennus ohjetta kellään?Yritin myös siirtää niitä pc suitella,voi olla että tein jotain väärin.Olen huomannut että sis tiedostot aukeavat puhelimella,mutta zip tiedostoja se ei tunnista.Millä sen zip:in saisi puhelimen ymmärtämääm muotoon?
    Oisko jollain vielä tietoa miten tosta 6600:sta saa kuoret ehjänä irti,kun ois vaihtokuoret tossa pöydällä?

2. Jansku

Tykkäykset:
    0
    Jos puhelimesi ei suostu asentamaan SIS-tiedostoa, se on joko vahingoittunut tai sitten se on valmistettu eri Symbian versiolle. Ongelma saattaa esiintyä esim. jotain tiettyä 7650 ohjelmaa asennettaessa 6600:lle.

Jos lataat netistä pakatun zip-tiedoston, se tulee ensin purkaa ja sen jälkeen lähettää sis- tai jar-tiedosto kännykkään.

3. roska90

Tykkäykset:
    0
    Puhelimeen saa semmosen ohjelman ku 'Zipman'.
    Sillä pystyy avaamaan .zip tiedostoja ;)

4. manu

Tykkäykset:
    0
    Uudemmissa ohjelmistoversioissa puhelimen inboxista asennus ei joillain ohjelmilla onnistu, vaan on käytettävä pc-suitea asennukseen.

5. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei asennu inboxista Psilocin eProfiles -softa, vaikka oon ostanu siihen aktivointitunnuksenkin! PC-suitea en saa toimimaan! Mikä neuvoksi?

6. Renesquad

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys, ongelma on seuraava, koska en saa nokian pc suitea toimimaan puhelimen kanssa enää, siirsin bluetoothin omalla ohjelmalla tavaraa kännyyn. Mutta ongelma on se että kun siirsin tavaroita puhelimeen, niin ne menee saapuneet viestit kansioon, eikä niitä saa siirrettyä muistikortille?!?! yritin sitä fexplorerilla, mutta se ei löydä viesti kansiota ollenkaan, millä minä saan siirrettyä tavaraa viestikansiosta muistikortille?!?!

7. AMG

Tykkäykset:
    0
    Klassisesti voisin todeta että kokeile SeleQ:ta.
    Fexploreria en oo käyttänyt joten siitä en tiiä, mutta SeleQ ainakin löytää saapuneet viestit kaikista kansioista ja myös siirtää ne muistikortille,
    Onko Fexplorerissä tiedoston hakutoimintoa? Jos on niin hae siirrettyä tiedostoa C:\ asemalta nimellä niin pitäisi löytyä?

8. Renesquad

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset vaan Amg:lle nytten onnistui.

Jaa tämä viestiketju