1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6510

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Killeri_84, 21/12/02.

1. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    Olisko kenelläkään kokemuksia tosta nokia 6510:tä. olisin kiitollinen jos juku kertois käyttökokemuksiansa tuosta puhelimesta? onko bugeja? muuta vikaa? kiitän jo etu käteen KIITOS!

2. nikkeja

Tykkäykset:
    0
    6510 on ollut heinäkuun puolesta välistä. Aluksi oli ongelmia kun se ei käynnistyny enää sen jälkeen kun oli akku loppunut (ja lataus ei siis auttanu). Siinä sitä ohjelmistoa päivitettiin pariinkin otteeseen ja elokuun jälkeen vikaa ei ole esiintynyt, mutta sen sijaan tuli muutama muu: sammuu omia aikojaan vaikka akkussa virtaa, menee jumiin jne -paranee vasta kun akun repii pois. Yksi ärsyttävin piirre on ollut se kun päällisin puolin laite näyttää olevan päällä ja kunnossa, mutta kun siihen yrittää soittaa niin puhelut menevätkin vastaajaan ja vastaavasti itse en pysty soittamaan minnekään vaan näytössä näkyy vain "soitan..." vaikka mitään ei tapahdu. Myöskään viestejä ei pysty lähettämään/vastaanottamaan kun puhelin on tässä tilassa. Tämäkin vaiva paranee kyllä kun puhelimen käynnistää uudelleen, mutta vahinko onkin jo yleensä tapahtunut.
    Akku ollut pieni pettymys myös, ei riitä mehut kuin koreintaan viideksi päiväksi ja sekin edellyttää jo hyvin vähän käyttöä.

Kaiken kaikkiaan kyllä ihan hyvä puhelin, kunhan vain toimii. Mulla vissiin ollut vain huonoa onnea omani kanssa..

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla ollut kesästä lähtien kakkosluurina. Aivan loistava. Mielestäni yksi Nokian parhaista puhelimista. Pieni, jämäkkä (ei natise, kun en ole koskaan kuoria avannut). Ei ainuttakaan bugia, hyvä näyttö ja myös näytön ja näppäinten väri :) Radiokin on erittäin hyvä ja akku kestää aivan riittävästi...

4. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollu jotain 9-10kk puhelin käytössä ja eipä ole valittelemista. Hyvä puhelin. Hyvän kokoinen.

5. K@rtsa Vieras

6510. paras puhelin tähän asti mikä mulla ollu
    toimii virheettömästi

6. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Yhdyn GM:n sanoihin..

Tosin pari kertaa on jumittanut niin että vain virta pois ja takas päälle on auttanut. Mutta eipä tuo ole häirinnyt.

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tyytyväinen oon ollu vaikka kyllä tässä jo värinäyttöä kaipailis...

8. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tyytyväinen olin.. Myin 330 € + 8210 puhelin.. Seuraavana päivänä näytti liikkeet myyvän uutena hintaan 330 € .. Hahahaaa.. Ja Velille vielä myin! Siis Isovelille
    BTW.. Ei oo vieläkään maksanut =)))

Jaa tämä viestiketju