1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6510

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja aikoN, 11/12/02.

1. aikoN

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollu tuo kyseinen puhelin nyt n. puoli vuotta ja olen ollut ihan tyytyväinen, mutta ongelmiakin on ollut.... Heti kun sain puhelimen niin ilmaantui esimmäinen vika: ei näyttänyt nimeä vaikka oli tallennettu nimi sim-kortille. No tuosta selvittiin kopioimalla nimet sim-kortilta puhelimen muistiin ja takaisin. Nyt tuo sama ongelma on alkanut uudestaan, eli kun joku sim-kortille tallennettu henkilö soittaa niin eipä näy nimee..argh!! Suurin osa nimistä kyllä näkyy ihan normaalisti, mut on toi kuitenkin aika ärsyttävä bugi, kai(?) Ja sitten on myös nyt ihan lähi kuukausina tullut semmonen bugi että kun tekstiviesti tulee ja sitä rupee lukemaan niin häviää teksti kokonaan ja vain valot jää palamaan... Onko muilla 6510 käyttäjillä ollu vastaavia tai yleensäkkään ongelmia ton puhelimen kanssa?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itselläni oli samantyylisiä ongelmia ja tuohon nimen näyttöongelmaa paras vaihtoehto on että pitää numeroita pelkästään puhelimen muistissa, näin on ihan nokialta neuvottu. Akun kesto oli itselläki 3-6pv joten tuo sinun koneesi tuntuu aivan normaalilta sen suhteen. Kestääkö muilla valmistajilla vastaavat edes tuota aikaa...

3. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play

Mulla ei ole vielä ikinä ollut yhtään puhelinta jossa akku kestäisi enemmän kuin 3 päivää. Vaimon 6510ä käyttäessäni oli pakko ladata joka toinen päivä. Pitäisi kai pyytää ihmisiä soittamaan mulle vähemmän niin ei tarvisi kuluttaa akkua puhumalla... ;) Tämän kirjoituksen tarkoitus oli vaan havainnollistaa se seikka, että akun kestoajat tyyliin "mulla toimii 4 päivää" ovat täysin vertailukelvottomia keskenään koska ihmisillä on niin erilaiset käyttömäärät puhelimillaan.

4. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Akku kestää 3 päivää.

Joskus jämähtää niin, että viestivalikoihin ei pääse sisään. Kalenterihälytykset on temppuillu välillä ja näytön oikea alakulma on hieman hämärä.

Mä päivitän säännöllisin väliajoin sim-kortin muistin.

5. horna

Tykkäykset:
    0
    Auttaako noihin muistibugeihin päivitykset?

6. aikoN

Tykkäykset:
    0
    En tiedä, pitäs varmaan kuitenkin käydä päivittämässä softa. Nykyinen on 04.00 08-03-02. Mikä on muuten uusin 6510:n softa?

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kai se on yhä tää 4.12. Kävin hakee joskus syyskuulla.

Jaa tämä viestiketju