1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6510 suojakoodi hukassa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja timppa20, 23/10/02.

1. timppa20

Tykkäykset:
    0
    Olen myymässä luuria ja nyt tuli ongelma eteen: suojakoodi ei kelpaa! Omasta mielestäni en ole vaihtanut puhelimen suojakoodia, mutta vakiokoodi 12345 ei toimi. Puhelin kävi huollossa n. kk sitten, onko mahdollista, että suojakoodi on vaihtunut softapäivityksen yhteydessä vahingossa?

Nollautuuko suojakoodi softapäivityksen yhteydessä?

Koodin saa ilmeisesti selville kaapelilla + sopivalla ohjelmalla? IrDa:n avulla ei varmaan onnistu? Mitäs huolto veloittaa kyseisestä operaatiosta?

2. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Nollautuu yleensä huollossa..että pitäisi se sit olla se 12345

:(

3. timppa20

Tykkäykset:
    0
    ei ole..sanoo vaan "väärä koodi" :(

4. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Kilauta huoltoon ja selitä tilanne, varmaan suostuvat korvauksetta resetoimaan koodin varsinkin kun "vika" ilmeni heidän käsittelynsä jälkeen.

5. timppa20

Tykkäykset:
    0
    Täytyy huomenna käydä kysymässä asiasta...

6. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli vastaavanlainen tilanne mutta minätyhmä/hölmö menin painamaan väärän koodin 3 kertaa. Ja kuinkas ollakkaan puhelin meni lukkoon. No ei kun paikalliseen liikkeeseen selittämään myyjälle tilanne. No myyjällä oli pientä hymyn poikasta huulilla.

17ecua tiskiin ja puhelin taas auki =).

7. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Ei suojakoodin väärin laittaminen lukitse puhelinta, tai sitten maailma on kehittynyt nopeammin kuin minä olen kerennyt seuraamaan??? Ei sillä että olisin koskaan kokeillut laittaa 6510:n väärää suojakoodia...

8. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Heh. Itsellä oli aikoinaan vastaava tilanne kun olin viemässä 6150:aa vaihtoon. Tuskailin suojakoodin kanssa eikä mikään kelvannut. Ajattelin sitten, että ehkäpä myyjä ei tarkasta sitä kun vien sen ;) Kun pääsin tiskille niin tottahan toki hän iskee oman korttinsa puhelimeen ja testaa. Alkoi hiki jo nousta otsalle kun hän pyysi näppäilemään suojakoodin. Olin käynyt kaikki vaihtoehdot läpi ennalta. Mutta sitten liikkeessä yllättäen kelpasi se koodi, jonka mielestäni olin käyttänyt jo moneen kertaan puhelimessa. Suuri helpotuksen huokaus pääsi kyllä siinä vaiheessa =)

9. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Suojakoodia voi kyllä yrittää 5 kertaa jonka jälkeen oikeakaan ei kelpaa muistaakseni viiteen minuuttiin eli ei se tod lukkoon mene.

10. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Sikarahastusta...

11. manu

Tykkäykset:
    0
  12. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No kokeile, jos se lukittuu muka vain 5minuutiksi.

13. manu

Tykkäykset:
    0
    Entä jos laittaa koodin väärin 5 kertaa ->ei toimi (oliko se) 5 minuuttiin, uudelleen 5 kertaa väärin -> ei toimi 5+5 minuuttiin jne ?

14. timppa20

Tykkäykset:
    0
    Logomanager näyttää vaan että "unavailable"....

Jaa tämä viestiketju