nokia 6510+psion revo plus

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4095
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Ostin juuri Nokia 6510 puhelimen ja psion revo plus kämmentietokoneen, nyt Nokiassani on semmoinen ongelma tai liekö Sonerassa ? kumpikaan ei tunnusta että vika olisi heissä, eli minulla soneran liittymä ja siinä m-mail palvelu/sähköposti.Otttaesani yhteyden soneraan pääsen kaikkiin muihin palveluihin paitsi sähköpostiin, avatessanini myös soneran sivut webissä yhteys muodostuu mutta niin revoon kuin nokialaiseeni tulee ilmoitus tehtävä epäonnistui virheellinen salasana.Auttaisiko 6510:n päivitys vai mikä neuvoksi.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
asetukset

olen yrittänyt saada me 45 ja revoa yhteen muutaman kuukauden.ei ole vielä onnistunut.vaatii pitkää pinnaa kalastella asetuksia revoon sieltä täältä.liekö niin uutta tekniikkaa tuo langaton internet vai mistä on kysymys että ketään ei osaa sanoa mitään kovin selvää aiheesta.mutta toivotan onnea yritykselle.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Mulla oli kanssa jonkun palvelun kanssa sellanen ongelma, että revon Opera ei osannut jollekkin sivulle oikein loggautua. Eli vois koittaa päivitellä sen Operan siihen? tai kysellä Soneralta lisätietoja sen toimivuudesta muilla selaimilla.

Jos sitten käytät revon sähköposti-sovellusta niin sen yhteensopivuudesta m-mailin kanssa en tiedä

Top Bottom