1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6510 ongelma...

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja aikoN, 26/6/02.

1. aikoN

Tykkäykset:
    0
    Ostin tänään kyseisen puhelimen ja tallensin "Koti" soittajaryhmään sinne kuuluvat nimet. Mutta kun tuli puhelu ja tekstiviesti "Koti" soittajaryhmään kuulumattomalta henkilöltä niin ei näkynyt nimeä..... Missähän on vika? Eli tekstiviestissä ja tulevassa puhelussa ei näkynyt lähettäjän nimeä vaikka nimi on tallennettukin sim-kortille.

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ettei ole tallennettu kuin yksi nimi sille numerolle?

Eli mulla oli joskus sama ongelma, mutta olin tallentanut numeron 0310012 nimellä koti ja sitten saman numeron vaikka nimellä poliisi, niin näky kun soitto tuli, ei näkyny numeroa. Kun poistin toisen, alko pelaamaan normaalisti.

3. BassFreak

Tykkäykset:
    0
    Tossa 6510:pissä on ollut muun muassa seuraavasti tuollaista bugia, vaikka numero ja nimi on kortilla ja valittuna vain kortti niin ei silti näytä nimeä ja vaikka numero ja nimi olisi puh. muistissa ja valittuna puh. muisti ei näytä siltikään(siis kumpikin testattu erikseen, eli ei ole ollut samaa numeroa kahdessa paikassa/kahta kertaa). Eikä asiaa auta vaikka valitsi sim+puh.muistin. Siis selvä bugi ja uutta päivitystäkään ei ole vielä saatavilla.

4. aikoN

Tykkäykset:
    0
    nokia 6510

Mikä on muuten uusin softa? Mulla on 4.00

5. topilah

Tykkäykset:
    0
    Re: nokia 6510

Viime viikolla sain 6510:n huollosta ja siihen oli laitettu softa 4.00, joten eiköhän tuo sitten ole uusin.

6. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Kun ei ole (valitettu huollossa) bugeja nin ei tarvitse kehittää uudempaa softaa. Kun vanhallakin pärjää.

7. aikoN

Tykkäykset:
    0
    nimen näyttö

Onkos teillä ollut tota nimen näyttämättä jättämisen ongelmaa (bugia) 6510:ssa?

8. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli 6210:ssa. Sit kaveri fixas sen jotenkin tyyliin: poisti sen numeron joka ei näkynyt ja tallensi sen uudestaan. Ei oo 6510:lla tehny samaa.

9. BassFreak

Tykkäykset:
    0
    Re: nimen näyttö

On minulla henkilökohtaisesti ja myös yhdellä kaverillani.

10. topilah

Tykkäykset:
    0

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa sen kanssa.

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1

Eipä ole ollut sen jälkeen, kun tein ton mitä kirjoitin topicin toiseen viestiin.

12. Keijo

Tykkäykset:
    0

Ei muuten tarvitse suuntanumeroa kun soittaa poliisille. (varmaan taisit tiettääkkin ton, mutta kuitenkin)

13. kheino

Tykkäykset:
    0
    Ongelmia lisää

Mä selvitin tuo nimi ongelma kopiomalla nimet edes takaisin puh. ja sim muistin välillä. Mä myös laitoin joku ihmeen Sim palvelut päälle... en tie mikä autto, mutta nyt näkyy nimet.

Kun puhelimessa on 35 soittoääntä ja 5 omaa paikka, mä oon jo ladannut 7 omaa ääntä... onkohan joku muisti ongelma??

14. topilah

Tykkäykset:
    0
    Re: Ongelmia lisää

Joskus nokia.fi-sivuilla luki, että 6510:iin saa 10 omaa ääntä, mutta en itse ole ainakaan saanut. Tosin en ole kokeillut softalla 4.00, onko sulla softa 4.00?

15. topilah

Tykkäykset:
    0

Kyllähän sen tiesin, mut sitä en tajunnut miten toi liittyy tähän aiheeseen?

16. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1

Keijon varmaan piti ilmaista tuo mulle. Ei tarvikkaan poliisille suuntanumeroa, mutta laitoin sen tuohon viestiin esimerkiksi :)

Muuten, meneekö edes suuntanumeron kanssa poliisille?

17. aikoN

Tykkäykset:
    0
    nyt selvis

Ton nimen näyttö ongelman ratkasee näköjään toi nimien kopiointi sim-kortilta puhelimeen ja takaisin puhelimesta sim-kortille. Kiitti avusta!!!

18. topilah

Tykkäykset:
    0

ok...

19. -pekka-

Tykkäykset:
    0
    aijaijaijai...... ;)) ostolistalla jompikumpi puhelimista: 8310 tai 6510. Lisätään yksi miinus 6510:lle... ;)

20. kheino

Tykkäykset:
    0
    Re: Ongelmia lisää

En tie mikä softa siinä puhelimessa oli, mutta Jenkkien tavoin kiikutin puhelimen takasin myymälään äsken ja sanoin en suostu Nokian Huolto-rulianssiin taas... *huokaus*

Jaa tämä viestiketju