1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6500c ohjelmistopäivitys

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja blender, 16/10/08.

1. blender

Tykkäykset:
    0
    Mulla on toi kyseinen puhelin, mutta mistä saan siihen ohjelmistopäivityksen? Tietsikalla (käyttis Vista) on Nokia PC Suite ohjelmisto, mutta eipä päivittäminen onnistu sieltä.

2. Rommirusina

Rommirusina

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Lataa Nokia Software Updater

http://www.nokia.fi/A4368250

Jotta toimii vistassa, sinun täytyy laittaa Windows XP SP2 - yhteensopivuustila päälle kyseisen ohjelman kanssa.

3. blender

Tykkäykset:
    0
    Homma hanskassa,

Kiitoksia neuvosta.
    Latasin tuon ohjelman ja sain puhelimen ohjelmiston päivitettyä, mutta kävi niin kurjasti. että kaikki nimet ja numerot hävis huitsin nevadaan. Onneksi mulla on toinen puhelin missä on rinnakkaiskortti ja sain sieltä plokattua numerot tyhjentyneeseen kapulaan.

Vielä kysyisin seuraavaa: Nokia PC suite ohjelmassa on puhelimen osoitekirja, mutta sen kautta en saanut kopioitua osoitteistoa puhelimeeni. Pitäisikö onnistua ja jos, niin miten

Kiitos

4. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Minullakin on ollut ongelmia noiden päivitysten ja numeroiden katoamisten sun muiden kanssa. Enkä ole kyllä itse saanut backupattua koneelle Pc-suiten kanssa yhtään mitään, että on ollut helpompaa siirtää toiseen puhelimeen kaikki tiedot ennen ohjelmistopäivitystä.

Niin ja muuten tässä kun nyt päivitin loppukesästä/alkusyksystä tuon uuden op:n niin tuntuu että puhelimen kuuluvuus kärsi. Siis että joutuu pitämään puhelun aikana ääniä ihan täysillä eikä siltikään meinaa kuulua, että monestikin pitää laittaa kaiutin päälle vaikka ihan normaalisti puhuisi puhelimeen. Ärsyttää jokseenkin tuommoinen, sillä vanhemman op:n aikaan ei tarvinnut äänitolppien olla puolessakaan ja kuului ihan hyvin.

Jaa tämä viestiketju