1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 6500 classic suojakoodi

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja laurti, 26/12/07.

1. laurti

Tykkäykset:
    0
    onko kellään tiedossa jotain koodia jolla ohittaa suojakoodi. haluan alkuperäiset asetukset takaisin ja 12345 ei toimi. en muistaakseni ole muuttanut koodia ostaessani puhelimen uutena

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Jollet sitä koodia ole muuttanut niin kyllä se tuo 12345 on.

3. jifi

Tykkäykset:
    0
    Tota ei millään koodilla pysty ohittaa, itse "nollasin" suojakoodin eräällä ohjelmalla joka laitettiin muistikortille.

4. ti luoma

Tykkäykset:
    0
    Täällä sama ongelma kaksi viikkoa vanhassa 6500 slidessä. En ole vaihtanut suojakoodia mutta 12345 ei kelpaa. Puhelin ei kuitenkaan mene lukkoon vaikka olen kokeillut 0000 ja muutamaa muuta. Nokia huollossa arvelivat päivityksen auttavan?

5. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Minullakin sama homma. Ostin puhelimen käytettynä ja kun menin liikkeeseen kysymään niin väittivät ensin että olen varastanut puhelimen kun en tiedä suojakoodia. Sitten kun todistin olevani oikea omistaja niin sanottiin että on sen suojakoodin siihen joku vaihtanut, vaikka sitä ei kumpikaan meistä puhelimen käyttäjistä ole vaihtanut yhtään mihinkään. Että perhana soikoon. Luuri on tällä hetkellä huollossa Oulun Viestimaalla ja hintaa operaatiolle tulee 50€ ja kaikki tiedot puhelimesta häviää myös. Kiitos&tattis Nokia!

6. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Eipä se koodi ikävä kyllä itsekseen siellä puhelimessa vaihdu. Vaan jonkun se pitää itse siellä käydä muuttamassa.

7. Cyrus

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    6680
    Itse oon ihmetelly aivan samaa asiaa. Suojakoodia en ole vaihtanut, mutta silti tuo 12345 ei käy... Arvelin ettei tässä kyseisessä mallissa suojakoodi olekkaan oletuksena tuo, mutta kun ohjekirja on tällä hetkellä saksassa niin en ole päässyt tarkistamaan.

Hämärä vika, mutta ei tuon takia jaksa huoltoon viedä. Odottelen että puhelin tekee "nokiat" ja joudun oikeasti kyyditsemään sen jonnekkin...

8. kimmo Vieras

Saksaan asti tuskin tarvitsee ohjekirjan vuoksi lähteä, kun sen voi ladata valmistajan sivuilta.
    Ko luurin ohjekirjasta poimittua;

K: Mikä on suojakoodini, PIN-koodini ja PUK-koodini?
    V: Oletussuojakoodi on 12345.

9. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Täällä on jo kolmella ihmisellä ollut sama vika samanlaisessa puhelimessa, että kyllä kai tässä jotain perää on. Mikäli tällee käy vielä uudestaan niin en kyllä rupea periaatteestakaan maksamaan viittä kymppiä jostain semmoisesta mitä en ole itse aiheuttanut.

10. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Missä maksaa ohjelmistopäivitys 50e? Perusluurien päivityksen hinta on luokkaa 20-30e ja tuo on se mikä veloitetaan jos suojakoodi puretaan. Älypuhelimille se sitte on muutaman kympin kalliimpaa yleensä.

11. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Oulun Viestimaan huollossa. Minun tietojeni mukaan ainoa paikka Oulussa missä tämmöisen operaation voi ylipäänsä tehdä. Aika hanurista kyllä että on noin kallista.

12. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Siellä on sitten kalliimmat hinnat.

Jaa tämä viestiketju