1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6310i

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja netter, 3/3/07.

1. netter

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N6210,N1101
    Ostin tässä äskettäin kyseisen vanhemman nokialaisen mallin käytettynä.
    Minulla on myös olemassa tähän malliin sopiva datakaapeli.

Kysyisin, että onko olemassa sellaista ohjelmaa jolla voi itse tietokoneella
    suunnitella oman logonsa ja siirtää se suoraan omalta tietokoneelta kännykkään operaattorilogoksi ?

Netistä nokian sivuilta löytyy jokin PC Suite ohjelmisto tähän malliin jota en ole vielä ehdinyt asentamaan, en ole ihan perillä onnistuuko tuolla ohjelma muuttaa tätä ns.operaattorilogoa.

Itse puhelinlaitteeseen tosi tyytyväinen tämä logojuttu olisi vain sellaista hienosäätöä eikä maailma siihen kaadu jos tälläistä ohjelmaa ei löydy :)

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    On mulla joskus ollut ohjelma, jolla noita logoja voi itse tehdä - todennäköisesti oli jonkin wanhan PC Suiten mukana... en kylläkään muista oliko tuon 6310i:n PC Suitessa.
    Eri asia sitten on, mistä tuollaisen ohjelman enää löytää...

3. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    logomanager esim.

4. netter

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N6210,N1101
    Jep. Kiitoksia tiedoista. Täytyykin etsiä ja koklata näitä ohjelmia. Ainahan se vanhempiin laitteisiin on työläämpi löytää tälläsiä softia kuin uudempiin.

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4677
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Onhan se työlästä, hikistä, veristä ja likaista puuhaa tuo tiedon etsintä tiedon valtatieltä. Googleen hakusana logomanager ja johan paukkuu.

Koitas vaikka täältä.

Tuo ei tosin ole koko versio, mutta kokeile nyt mitä saa aikaan.

6. netter

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N6210,N1101
    Kyllähän ohjelmia löytyy niin moni vaan ei sitten tunnu pelaavankaan, unohdin mainita tässä jo kokeilleeni mm. Oxygensoftwaren Oxygen Phone Manager II for Nokia, Nokia LogoExpress - ohjelmaa sekä nyt tuota mainitsemaasi logomanageria. Tuntuvat kovasti takeltelevan ja erroria tulee. Täytyy jatkaa etsintöjä.

Jaa tämä viestiketju