1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6310 yhdistäminen kannettavaan, jossa ei COM liitäntää

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja sirhaze, 30/1/03.

1. sirhaze

Tykkäykset:
    0
    Pitäisi yhdistää Nokia 6310 kännykkään, jossa ei ole COM porttia, infrapunaa eikä bluetoothia. Saakohan datakaapelin kiinni printteri- tai USB-porttiin jonkun adapterin avulla?

2. veijo esso

Tykkäykset:
    0
    En oo varma että ymmärsinkö kysymyksesi oikein, mutta.. mulla on 6310 ja kannettava. Ostin sen bluetoothpalikan, joka laitetaan usb-väylään ja eikö sulla sellainen siinä kannettavassa ole? Ja 6310:ssä on bluetooth.ON muuten siisti juttu tää bluetooth. Vasta kävin työmatkalla ja työkaveri ajoi ja mä pörräsin netissä koko matkan.. ja matka meni nopeesti..

3. (*.*)

Tykkäykset:
    0
    minä kävin tietokone/kännykkä liikkeestä kysymäsä et saako sarjakaapeliin adapteria et voi liittää sen usb:hen. ei kuulemma saanu.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    USB rs232adapteri pitäisi olla PC liikkeiden perus kamaa, maksaa muutaman kympin kalliissakin paikassa. Ja toimivat hyvin yleensä luureissa esim 6310. Jotkin Sarjakaapelin kättelysingnaaleja sähkönsaantiin kekkulisti käyttävät narut eivät toimi välttämättä hyvin kaikilla USB adaptereilla.

Jaa tämä viestiketju