1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6310 nimikilpi

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tarez, 13/7/02.

1. Tarez

Tykkäykset:
    0
    Mistä saisi hommattua 6310:iin oman nimikilven siihen alalaitaan? Ainakaan nokia club:sta en löytänyt.

2. diiseli

Tykkäykset:
    0
    club nokiassa niitä on osiossa kuoret ja nimikilvet

3. Tarez

Tykkäykset:
    0
    En ainakaan nähnyt siellä niitä. Kyllähän siellä kuoria löytyy ja joku myyntipalsta. Voisitko kertoa tarkemmin...

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kun rekisteröin 6310i puhelimeni sinne, niin se kysyi muistaakseni automaattisesti, haluatko tilata yhden ilmaisen kilven. Tilasin 6210:aan kilven 7kk sitten, ei ole tullut. 6310i:n kilven tilasin 1kk sitten, ei ole tullut.

Way to go NOKIA!

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Nokialla nyt kaikki tuuppaa vähän myöhästymään, mutta että 7kk myöhässä niin tuosta voi kyllä vetää jotain johtopäätöksiä asikaspalvelun laadusta Nokialla. Se onkin Nokia, pitää muistaa, että maailman johtavimmalla matkapuhelin valmistajalla ei ole aikaa hoitaa vähäpätöisiä tehtäviä, kuten esim kuorien nimikilpien toimittamista.

6. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Minä tilasin maaliskuussa nimikilven 6310:iin ja toimitus kesti noin 3 viikkoa... 6310i:n kohdalla aikaa meni vieläkin vähemmän ja nyt minulla on jo kaksi nimikilpeä...

7. Tarez

Tykkäykset:
    0
    Ahaa, olen kyllä rekisteröinyt puhelimeni (8310 ja 6310i) sinne, mutta ei ole tuollaista tullut. Pitää kokeilla uudestaan...
    Jees, aika varmalla pohjalla tuntuu palvelut olevan.

8. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Auttaneekohan tuo...muutenhan voisi reksiteröidä puhelimensa moneen kertaan ja aina saisi uuden kilven...

9. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    Soita jonnekkin Nokia helppariin tms tai lähetä Club Nokia porukalle postia että on tapahtunut virhe.

10. Dj_Clue

Tykkäykset:
    1
    Mulla kesti sellaiset 2kk kun tilasin 6210:n, aika turhauttavaa mainostaa sellaista palvelua jota ei toteuteta tai pitkällä viiveellä.

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Täytyy ottaa huomenna yhteyttä Club Nokia carelineen ja kysyä missä kilvet viipyvät. Aika turha odotella useita kuukausia, kun puhelimetkin kerkeävät jo siinä ajassa minulla muuttua.

12. arihyv

Tykkäykset:
    0
    Hey onko nuo 6210 ja 6310(i) kilvet samanlaisia ?

..tai 6310 seuraajan (sanokaa että there is one ettei mene pöytälaturit jne uusiksi ja vara-akkujakin olisi valmiina ;)

13. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Akut ja laturit kelpaavat ristiin, kilvetkin kuvan perusteella näyttävät samanlaisilta.

14. topilah

Tykkäykset:
    0
    Itse tilasin joskus nimikilven 6210:iin ja se tuli n. 4 kuukauden päästä. Ihmeellisempi juttu oli se, että niitä tuli kolme kappaletta...

15. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Mun mielestä nokia clubiin ei voi rekisteröityä kuin kerran samalla imei-koodilla. Eli jos ostat käytetyn puhelimen et voi rekitetöityä clubiin jos vanha käyttäjä on rekisteröinyt sillä puhelimella.

16. kinginkalteri

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone
    onko tuosta nokia clubista mitään hyötyä mulle kun on 5210?

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Pitipä mennä haukkumaan Nokiaa... Tänään se 6310i nimikilpi sitten tuli. 6210:N nimikilven tilaus ei varmaan ole mennyt vaan läpi.

18. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Näin se ainakin jossain vaiheessa oli.

19. Tarez

Tykkäykset:
    0
    Joo, ei voi rekisteröityä toista kertaa. Myin tässä toisen luurini ja en pystynyt poistamaan sitä sieltä, enkä ole myöskään vielä voinut tilata nimikilpeä uuteen. Lähetin kyllä kehumiskirjeen carelineen mutta tuli sitten mail delivery failed tekstiä, että hyvin menee...

20. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Tilasin 6310i:een nimikilven puoltoista viikkoa sit, kattoo pari viikkoa ja jos ei ole tullut niin mailia carelineen.

Jaa tämä viestiketju