1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6303 classic käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja 81., 2/7/09.

1. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-6303-classic

Kolmos luurina 6300 ollut ja nyt päivitin otsikonmukaiseen lärpättimeen. Ensiksi pakko sanoa, että musiikkipuoli on ihan tälläiselle tavikselle aivan erityisen hyvä. Huomattavasti parempi, kuin 6300ssa. Volyymi hyvä ja soi tällaiselle heikkokuuloiselle kovaa. Reilu 3megapixelin kamera suoltaa ihan ookoo tasoista kuvaa nettiin siirrettynä. Omasta mielestä näyttö valoisuudeltaan aavistuksen liian laimea ja kirkkautta saisi olla lisää. Niin uusi peli,että tuokin voi valikoista löytyä vielä. akun kestosta en osaa sanoa mitään vielä, kun latautuu juuri ensilatausta. Raporttia lisää tuonnempana. Ja mikä pääasia, niin metallinen , ei nitise ja natise. HALPA

2. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Muuten oiva puhelin, mutta löytyykö 3G:tä? Jos on niin sitten saatta löytyä minunkin taskustani tulevaisuudessa :)

3. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Ei löydy. Tuohan on aika vastaava, kuin 6300. Harvemmin noisssa halipiksissa 3g:ta on.

4. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Sain haltuuni myös 6700 mallin ja kun noita kahta vertailen materiaalin kannalta, niin halvempi voittaa. Kovasti häiritsi tuo 6700 classicin metalli, mihin jää tosi törkeän helposti sormen jäljet. 6303c metalli sellaista mattaa ja 6700c:n kiiltävää jälkiä herkästi jäävää materiaalia. Kamera taas 6700c:ssa 5Mbix. Muuten noita kahta voi pitää veljeksinä ulkonäon suhteen. Näppäimet halvemmassa koholla ja kalliimmassa ihan tasaisena levynä.
    Edelleen korostan taivaallisen hyvää soundia ei nokia kuulokkeilla 6303:a soitettaessa(Käytän itse Koss merkkisiä ja paketista tulleet voi heittää samantien roskiin). Akun kesto hyvä ja kerran buuttas, kun kuuntelin musaa ja samalla yritin katsoa videoclippiä.

5. Reocid

Tykkäykset:
    0
    Mites tämä kartat sovellus kun luin jostain että se käyttäisi gsm-verkkojen kolmiomittausta sijainnin paikantamiseen kun tässä ei ole tota GPS:ää, ei minulla ainakaan toimi (tai en vaan osaa :p ).

"Lastly, a surprising inclusion on the 6303 is Nokia Maps. The handset has no GPS functionality at all; however there can still be a use for Nokia Maps here. Firstly, by using network triangulation you will still be able to locate your approximate location, and you can still use maps to find local services, places of interest, hotels, garages, restaurants, etc, and you can still use the software to plot a route from one point to another."

6. iccb

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Glaxy s4 mini
    Onko puhelimessa usb-lataus?
    Vaikuttanee hyvältä luurilta!

Voitko 81. ottaa näppäimistöstä kuvan siten että laitat vaikka 10 sentin kolikon näppäimistön päälle ja postaat tähän?

7. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    No en jumalauta kuvia moisesta jaksa ottaa. Nosta perse penkistä ja käy liikkeessä katsomassa näppäimistöä. Normi Nokialaturi mukana ja ei lataa usbin kautta.

8. iccb

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Glaxy s4 mini
    :D

Kiitos vastauksista!
    Täytyy paikallisesta liikkeestä kysäistä voivatko tilata luurin hyllyyn, täälllä maalla ei ole itsestään selvyys, että kaikki mallit ovat saatavilla. Valitettavasti!

Millainen näppäintuntuma on 6300 malliin verrattuna?

9. Purkki^

Tykkäykset:
    4
    Oliko sulla se 6700c chrome versiona? Ainakin mitä oon kuvia katellu niin ei pitäis jäädä sormenjäkiä kuin tuohon kromi versioon.

10. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä näppäintuntuma voi millin olla huonompi, kuin 6300ssa. 6300ssa aavistuksen pehmeämpi.

11. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Joo on mulla se kromi. Pari dummyäkin kädessä käytellyt liikkeissä ja sama tulos. Jäi jälkiä ihan simona.

12. Purkki^

Tykkäykset:
    4
    Missä liikkeessä oot tota 6700 kokeillu? :eek:

Itse en ole nähnyt missään vielä. Julkaisu päivääkään ei ole vielä tiedossa?

13. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Mulla itsellä on jo tuo käytössä ja jos dummyä haluaa hiplata, niin Itäkeskuksen elisashopitissa se on esillä. Siellä tokakerroksen liikkeessä uudella puolella

14. Purkki^

Tykkäykset:
    4
    Mistä ostit ja mihin hintaan?

Ainakaan suomesta tota tuskin saa kun kaupat ei tiedä edes milloin puhelimia tulee...

mobile-reviewin artikkelia ja kuvia kun katsoo niin vaikea kuvitella, että tuon mustan version pintaan jäisi sormenjälkiä yhtään sen enempää kuin muiden puhelimien pintaan. Muutenkin materiaalia kehutaan hyväksi. Noh en sitten tiedä kumpaa uskois, pakko kai käydä itse testaamassa.

15. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    No jos sun oloa helpottaa yhtään, niin en ole ostanut, vaan saanut haltuun, kuten jo kirjoitin. Mustasta versiosta en voi sanoa aata tai öötä, kun sellainen ei ole hallussa. Luetun ymmärtäminen kai vaikeaa, kun olen puhunut kromista ja yhtäkkiä heität jonkun mustan ilmoille. Materiaali on toki hyvä, mutta jälkiä jää ja siihen sun saivartelu ei sitä korjaa.

16. Purkki^

Tykkäykset:
    4
    Sähän se ihme tyyppi oot.

Ite sanoit, että sulla on kromi ja oot PARIA dummyä käsitellyt. Tuleeko noita sitten montakin eri väriä kuin kromi, metalli ja musta?? Jos oot kerta kolmea puhelinta sörkkinyt.

Muutenkin puhut täällä yleisesti, että 6700c:ssä on huonoa kun jää sormenjälkiä vaikka et ilmeisesti ole edes kaikkia versioita kokeillut.

Sanot että häiritsee kovasti 6700c:n metalli... puhutko nyt metallin värisestä, kromisesta vai yleisesti kaikista malleista? (mustassa kuoret myös metallia)

Voisit vähän pohjustaa asioita ennen kun alat arvostelemaan eri malleja. Esim kuka oot? Nimim. 81 ei paljoo mitään kerro. Myöskin olisi kiva tietää, että mistä olet puhelimen saanut.
    Saa hieman luotettavamman kuvan sun arvioinnista jos tietää vähän taustoja.

17. 81. Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    No mä selitän vielä kerran. Sain testiin kyseisen kromimallin pariksi viikoksi ja en pidä sen metallikuoresta eli materiaalista, koska siihen jää jälkiä. Kahta ihan samaa kromia hiplasin ennen testiä liikkeessä ja oli sotkuisessa kunnossa.
    Ja se kuka oon, ei kaiketi merkitystä. Tavallinen taatelintallaaja, joka sai tuon testiin.
    Se tuosta 6700sta.
    Jos nyt joku haluaa tietää itse otsikon luurista, voin kertoa lisääkin.

18. Spica

Tykkäykset:
    0
    Mä haluaisin tietää lisää tuosta 6303:sta. Lähinnä minua kiinnostaa tietää, että onko todellinen valmiusaika lähellä ilmoitettua 450 tuntia ja toteutuuko ilmoitettu 7 h:n puheaika.

Onko ko. malliin saatavissa langallista HF-korvanappia? Stereokuulokkeet tai BlueTooth eivät tule kysymykseen.

Pieneltä ja käteen sopivaltahan tuo vaikuttaa, mutta onko luurin alaosaan sijoittuvilla näppäimillä vaikea naputella viestiä eli putoaako helposti näpeistä?

19. Punasuitsi

Tykkäykset:
    0
    Osaako kukaan kertoa mitä tuo uusin softa (V 08.90) korjaa/muuttaa? "Miksi korjata, jos se ei ole rikki", tai jotain...

20. raissu

Tykkäykset:
    0
    Yritin päivittää softan.. ansin puhelin sammui ja sen jälkeen meni mykäksi ?? Nyt huollossa.

Jaa tämä viestiketju