1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6300 - sietämätön kohina musiikkia kuunnellessa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja smt86, 21/2/08.

1. smt86

Tykkäykset:
    0
    En löytänyt ketjua tälle keskustelulle, eli perustin uuden. Eli itelläni on Nokia 6300. Koskaan ei muistikorttiongelmia, eikä muitakaan ongelmia lukuunottamatta kohinaa musiikkia kuunnellessa tai pelatessa, kun puhelimesta on akku loppumassa. Ongelma ei siis ilmene muulloin, kun akun ollessa lähellä loppua. Kohina on häiritsevää, peittää musiikin lähes alleen ja muuttaa ääniä peleissä. Akun alettua lataamaan kohinaa ei enää kuulu. Missä on vika? Kuuntelen siis ilman kuulokkeita.

2. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Ilmestyykö tämä kohina myös kuulokkeillakin? En mä nyt muuta osaa sanoa kuin että puhelimesta alkaa loppua puhti ja siksi äänen saanti ulos kohinattomana tai puhtaana vaikeutuu. Tämähän onkin puhelin eikä musiikkisoitin, joten eipä varsinaisesti ihme että tapahtuu jotain tämänkaltaista. Kyseles ilmeneekö muilla 6300 käyttäjillä samaa vai onko kyseessä vain viallinen yksilö.

3. bgfin

Tykkäykset:
    0
    Oon ajatellu hankkia nokia 6300 puhelimen ja nyt kiinnostais miten oot ratkassu ongelman? Saikko kohinan loppumaan ja onko muilla ollu samaa ongelmaa?

4. pezku^

pezku^

Tykkäykset:
    1
    Ei mulla ainakaan oo vastaavanlaista ongelmaa ollut, vaikka puhelin on ollu käytössä jo yli vuoden. Tosin se, ettei mulla ole ongelmaa, ei vielä mitään yleisellä tasolla todistakaan. Musiikkia oon kyllä kuunnellut paljon puhelimella, joten luultavasti olisi esiin tullut.

5. Walluz

Tykkäykset:
    0
    Itellä ei ole tuommoista ollut , mutta yleisesti tuo kaiuttimen laatu on ehkä huonoin mitä mun kännyköissä on ollut .

Kuulokkeet ovat ihan jees . Ei tule kyllä kauheesti kuunneltua kännykällä kun autossa on kunnon musiikkivehkeet niin ei oikeestaan muualla tarviikkaan kuunnella .

6. Minaepaeminae

Tykkäykset:
    0
    Voisin veikata että äänentoistossa/kaiuttimessa on vika tai akku on sökö. Kohinaa saattaa tulla kun kaiutin ei saa tarpeeksi virtaa...?

Jaa tämä viestiketju