1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6300 ja osoitekirja

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja blender, 12/6/07.

1. blender

Tykkäykset:
    0
    Olen lukenut ko.puhelimen käyttöoppaan useaan kertaan, mutta yksi asia ei mene millään jakeluun:
    Olen siirtänyt SIM kortin vanhasta puhelimesta tähän uuteen ja nyt en tiedä miten kortilla olevat nimet/ numerot voi jakaa eri ryhmiin joita olen luonnut. Homma toimii kyllä kun ensin avaa osoitekirjan ja sieltä hakee ryhmät, niin siellä ne nimet kyllä on, mutta ryhmiin tallennetut nimet näkyy myös kun vavigointinamiskalla selaa nimilistaa, tai avaan nimet näppäimestä. Mielestäni tuon kuuluisi olla niin, että ryhmiin siirretyt nimet näkyisi vain ko.kansiota avatessa, koska ei tuollaisessa systeemissä ole mitään järkeä. Lisäksi kysyn seuravaa: Voiko asetukset laittaa niin, että kun vavi-nappulalla menen alaspäin, tai avaa kohdasta nimet, niin ei aukeakaan nimilista, vaan luomani ryhmäkansiot?

Tämä on todella sekavaa sepustusta, mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä yritän selittää ja ojentaisi auttavan kätensä.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Yleensä ryhmiä käytetään, ryhmien luomiseen joissa on jäsenenä osoitekirjan yhteystietoja, eikä siis kyseessä ole kansioita joihin siirretään nimiä (niin että poistuisi varsinaisesta osoitekirjasta)

Jaa tämä viestiketju