1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 6300 boottailee

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja icepowa, 7/10/07.

1. icepowa

Tykkäykset:
    0
    mistä voi johtua että uudessa Nokia 6300 luurissani melkeen kaikki ohjelmat sammuvat itsekseen eli näyttö pimeenee hetkeksi ja puhelin siirtyy takaisin valmiustilaan, ilman mitään virheilmoituksia. Ainakin vakio web-selain, sähköposti sovellus, Yahoo GO! on tehnyt tätä, mistä hemmetistä voi johtua vai onko luuri vain paskana?

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Siis pimeneekö silloin kun kaikki nuo on päällä vai onko mitään yhtenäistä syytä? Sinuna veisin huoltoon jos ei muutakaan keksi. Sieläpähän sitte takuu korvaa tutkimuksen ja korjauksen jos on takuuta.

3. icepowa

Tykkäykset:
    0
    tuntuu siltä että vähä kaikki nettiä käyttävät sovellukset "kaatuu" voisko gprs asetuksis olla jotain mätää?

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Niin, että mikä sitte aiheuttas kaatumisen... kaatelun ylipäätään voi aiheuttaa mikä vaan, ei niille ole yksselitteisiä vastauksia. Joku bukikin vaan vai sen tehdä. Nokia on kysymyksessä niin kyllä se pitää olla kourassa jotta näkee mitä se tekee. Voithan aina tarkastaa GPRS tiedot mun miksi se kaataisi sovelluksen tai koko puhelimen jos vaan ei toimi odotetulla tavalla?

5. Keke

Keke

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 Plus
    Mulla on 6300 kännyssä ollut uudesta asti sama vika. Käytin takuuhuollossa, vaihtoivat jotain osaa mutta eipä korjaantunut. Vetää "resetit" satunnaisesti eri paikoissa, vaikkapa kesken puhelun. Mutta takuulla aina jos yrität vaikka netistä ladata GPRS:n kautta jotain peliä, lataa pari prossaa ja sitten tekee resetit.

6. icepowa

Tykkäykset:
    0
    justiin samaa tekee mulla! hermo menee kun 4 päivää vanha luuri ja saatana tekee tota kokoajan! käytin huollossa jossa ajettiin softa uudestaan, mutta eipä vaan auta! (taitaa olla mun viimenen mokia luuri)

Jaa tämä viestiketju