1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 6270 softa vikoja ?!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja T3R0, 20/1/06.

1. T3R0

Tykkäykset:
    0
    onko jollain muulla ollut softan kanssa jotain häikkää ? mun n.kk vanha ja ehkä siinä ensimmäisten joukossa ostettu otti ja tilttas eilen olin koko päivän aamu 6desta lähtien töissä mutta puhelimen jätin kiinni kotiin koska on työpuhelin joten jaksanut ottaa sitä mukaan. ja kun vihdoin ja viimeinen tilanne alkoi rauhottua pääsin kotiin joskus 16jälkeen ja meinasin katsoa että onko ketään kaivannut minua! mutta kun yritin avata puhelinta niin se aukesi about normaalisti siihen asti kunnes se alkoi hakemaan verkkoa niin siinä kohtaa se pimeni ja aukesi taas uudestaan ja sama juttu ! se teki sitä niin kauan että se väsyi ja sammui koitin vähän aja päästä uudestaan ja sama juttu edelleen vein sen huoltoon !!! ns sama vika ilmeni jo joulukuussa kun lähetin isohkon ryhmä viestin ja meinasin katsoa kenelle olin lehettänyt niin siinä se teki saman jutun aina kun meinaa avata viestin tiedot niin se pimenee!! että sellanen nokia ongelma.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    valitettavasti en oikein ymmärtänyt ongelmaa, mutta nokia 6270ketjussa on juttua kyseisestä laitteesta kannattaa mennä vilaiseen sinne sillä siellä on monelaisia kokemuksia ja sinne kannattaa kirjoittaa myös omat kokemukset jolloin pysyy vähän samassa jutussa nämä. sinänsä oma softa ketju on järkevää silloin jos on jotain tramaattista ja yleistä ongelmaa ja ketjun aloittaja jaksaa nähdä vaivaa ranketavaan aloitukseen jne, mutta tässä tapauskessa taitaa sopia hyvin tuonne vanhaan ketjuun. muistelen että joskus on ollut malleja joissa onsoftasta keskusteltu kovastikkin ja ollut aivan oma ketju, mutta siitä taitaa olla aikaa jai no onhan noita ollut.

3. Ezu

Tykkäykset:
    1
    Auau, silmiin sattuu lukea tuota sinun vuodatusta. Välimerkkejä, kiitos.

4. joonasss

Tykkäykset:
    0
    Jos siinä sun puhelimessä on joku tuollainen selvä vika mikä ei ole puhelimellä ehken 'normaalia' , niin mitä me sille täällä voimme. Vie ihmeessä huoltoon, eläkä vaivaa bittivirtaa siansaksalla. Ja tämmöiset viestit voisi tietysti laittaa tuonne tämän puhelinmallin käyttökokemuksiin.

Jaa tämä viestiketju