1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6270 purku?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja palam, 3/3/07.

1. palam

Tykkäykset:
    0
    Miten saan kyseisen puhelimen auki? Olen avannut takaa neljä ruuvia, mutta mistä vielä pitää avata, että kuoret lähtee pois?

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Parempi ettet avaa... jos semmostakaan asiaa ei tiedä, silloin luulen, että se avaus on sulle kylla turhaa. Jotain voi hajota vahingossa. Tarrojen ja kumitattien alla on yleensä ruuveja jos epäilee niitä vielä olevan.

3. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Meneekös tässä (ja 6280;ssa) takuu jos alkaa availemaan kuoret vaihtaakseen? Kun eihän noita kai kotona saisi availla?

4. samumanu Vieras

Kyl takuu menee jos huomaavat huollossa et on availtu, pätevä hemmo ei kyl jälkiä jätä..

5. Bluetuutti

Tykkäykset:
    0
    Osaako joku kertoa tuosta purku toimenpiteestä? Pitäisi vaihtaa omaan 6270 puhelimeen näyttö..

6. kaisal

Tykkäykset:
    0
    Vaikka se takuu nyt sitten meneekin niin olisko jollain tarjota apuja tuon 6270:n purkamiseen ? Joulu tulee ja tyttären luurin kuoret pitäis saada maalattua...

7. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    No sit ainakin kannattaa unohtaa se avaaminen. Ellet sit todellakin osaa maalata niitä kuoria, eli ei mitää kali-kali-purkki viritelmiä...

8. kaisal

Tykkäykset:
    0
    viisastelut sivuun pyyhkäisten vastaan itse itselleni. purkuohjeet löytyy tietysti service manuaalista...ei muuta kuin kali-kali

9. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Noh.. ihan vapaasti... Varotuksia jaamme siinä missä ohjeitakin. Johtuen siitä, että jokanen joka avaa sitten, tietää olevansa itse vastuussa eikä sysäämässä ohjeistajan niskaan ja tätä pommittamassa YV:llä, mitäs nyt teen, mikset vastaa... Kaukaaviisasta toimintaa.

10. kaisal

Tykkäykset:
    0
    jjjep...aiheellisia varoituksia kyllä tuli, kiitos niistä...luuri purettu, maalattu ja kasattu, tulos ok

11. Epae toivo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Neuvotko mua

Mä saan myös vain muuta ohjeita, mutta en sitä miten toimia jatkossa.
    Puhelimeni on 5610 ja sain ruuvit auki, mutta eteenpäin en pääse sillä jokin liitin/nauha tms. on kiinni joten en tiedä mitä tehdä ?
    Oliko sullakin näin ???
    Yritän vaihtaa näytön.
    Kiitos jos vastaat =)

12. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Se liitin pitää avata. Lähtee ihan nostamalla irti. Itse käytön semmoista ohutta lastan tapaista ja nokialla on ihan oma työkalukin sitä varten.

Ja se kaapeli on flexi. Varovasti siitä reunasta nostaa sopivalla työkalulla niin se irtoaa. Repimään ei missään nimessä pidä mennä vaikka se niinkin todennäköisesti aukeaisi. Voi vain mennä rikki niin.

Jaa tämä viestiketju