1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6260:n ja Samsung E340:n välillä valintaa tekemässä

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja hiekka, 9/9/05.

1. hiekka

Tykkäykset:
    0
    Olen uutta ostamassa ja puhelinvertailulla (http://koti.mbnet.fi/puhelinv/haku.php) päädyin noihin kahteen vaihtoehtoon koska haluan kuunnella mp3sia ja mallin täytyy olla simpukka jotta on vähän kestävämpi (jos naarmuja tulee näyttöön se ärsyttää älyttömästi) ja vaikka haluankin kameran tyydyn halvimpaan koska kalliitkin on niin paljon digikameroita huonompia. Nyt kaipaisin vähän tietoa koska mietin tämmöisiä:

- ovatko kestäviä? onko näyttö ja kameran linssi hyvin suojattu noissa? (kuten totesin, olen tarkka sellaisen suhteen)

- onko tietoa mp3sten ja kuvien siirrosta noiden ja Linux-PC:n välillä?

- haluan kuunnella mp3sia pyöräillessä (ja tarvittaessa vastata puhelimeen) ja tiedän että 6260:n mp3soitin on selvästi huonompi mutta jos se ei vallan hirveä ole (onko?) luulen että se riittää tarpeisiini mutta miten hyvin näiden kuulokeratkaisut toimii? onko vastaaminen helppoa ja pysyykö paikallaan taskussa vai pitäisikö olla kantolaukku ja jos pitäisi niin onko hyviä saatavilla?

- voiko mp3sia kelata/paussata noissa? joskus haluaisin kuunnella kielikasetteja (tai siis kieli-mp3sia...) musiikin sijasta ja silloin kelaus ja pause on tarpeen

- onko kokemuksia siitä miten akku kestää mp3sia kuunnellessa? (toivon mukaan todenmukainen) valmius ja puhe-aika löytyy valmistajien sivuilta mutta ei tuo

- en ole ennen Symbianilla (joka on 6260:ssa mutta ei E340:ssa) varustettua puhelinta omistanut joten sovelluksista sille ei ole kokemusta - onko jotain erittäin käteviä (mieluiten ilmaisia) oikeasti hyödyllisiä ohjelmia olemassa (vain sille)?

- muita neuvoja? arvostan lähinnä hyödyllisiä ominaisuuksia enkä niinkään mp3sia soittoääninä tms.

Olen erittäin kiitollinen vastauksista!

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363

Jaa tämä viestiketju