1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6250 kestävyys - pelkkää vedätystä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Karhu ('!'), 11/11/02.

1. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli mites ton kestävyyden laita on 6250 mallissa, kun nokia lupailee pudotusta 3 metristä kovalle alustalle, 1 min veden alla max. 0,5 metrissä.
    Kun kyseistä mallia harkitsen, niin olisi mukavaa myös tietää että onko tyyppivikoja tai muita heikkouksia!
    Myös omia mielipiteitä mielellään, kunhan ei mitään tietämättömän rallatuksia, esim. "Ihan paska, ei kannata" jne. Kyllä varmasti ymmärrätte:)

Kiitos jo etukäteen, Andi.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli käytössä viimekesänä kolmoskapulana japelkkää hyvää voin sanoa.Ei bugeja ja aika pitkälle voi tietoihin luottaa,mitä puhelimesta sanotaan.Suosittelen kovaan käyttöön ja varsinkin rakennusalan työmiehille.Arvosana tähän tarkoitukseen 9+

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kuuluu sarjassa luureihin, jos toimiva niin kestää kaiken luvatun moninkertaisesti.
    Jos ei ole toimiva niin siten se ei kertakaikkiaan toimi, ollut mm. softa ongelmia!
    Ainoa kone Ericssonin r250 lisäksi (vai mikä se iso oli) joka on vedenpitävä, kummatkin kestää huomattavasti enemmän mitä luvataan.

4. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minä nyt taas sekaannun tähän vain perstuntumalla, mutta näpläsin sitä vähän aikaa, ja huomasin että se on aika isokokoinen, mutta se ei haittaa. Myös ulkonäkö on yllättävän "miellyttävä" verrattuna muihin kestopuhelimiin. Mutta kuten tunnettu, se desibelimittari on vähän niin ja näin.

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minä olen käyttänyt sitä vuorokauden ja voisin ihan hyvin ottaa sellaisen kakkospuhelimeksi. Desibelimittarilla on aina hauska leikkiä kavereiden kanssa ja muutenkin se on hyvä luuri. Ainoa miinus siinä puhelimesa on koko.

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja aika rumakin taitaa olla..

7. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Vähähän se on neliskanttinen...

8. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minusta se on varsin tyylikäs. Tykkään se designista.

9. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    On se kyllä tyylikkäämpi, kuin mitä erkin R310 ja R250. On se kyllä aika mötikkä, kun joskus olen huvikseni testaillut sitä, mutta toimiva kokonaisuus varmasti ja rakennusmiehille sopii.

10. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mötikkähän tuo on, mutta kestävä jota varmaankin nyt puhelimelta haet. Kestää tiputtelun ja isommatkin roiskevedet (en ole koittanu mitään altaaseen tiputtamista, mutta vesisateessa ei sanonut mitään). Jos halvalla saat puhelimen, niin osta ihmeessä.

11. pocket.demon

Tykkäykset:
    0
    Vähän offtopic:ia mutta en jaksa uutta threadia aloittaa... niin saaks noita N6250 vielä jostain? Pitäis hankkia toinen sellainen faijalle kun Esc:i on sanonut YYA sopimuksen irti.

12. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä niitä joissakin kaupoissa viellä näkyy. Ja IDEsankin taitaa myydä (ainakin jokin aika sitten).

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
  14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tuo erkki olis tosikova sana ilman tuota järkyttävää antennia

15. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Olikos toi justiin se satelliitti puhelin? Antennista päätellen ainakin...

16. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä tuo sen satelliitimpi ole kuin muutkaan gsm:t. Ainakaan minun isäni kappaleessa.

17. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Jaa. Noh, muistin sitten väärin. Muistelisin vaan nähneeni jonkun paljon tuon näköisen Erkin joka oli satelliitti känny...

18. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitit tätä: http://www.globaltel.ru/b/bo_Ericsson_R290.jpg
    Kun tuo raipan kääntää taakse, niin jäljelle jää evä ja muistuttaa kyllä äkkiä katottuna kovasti tota iskunkestävää mallia.

19. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Joo, tuo se olikin :). Ei ollu siinä kuvas tuota raippaa jonka olin aiemmin nähny. Hirveän näköinen vekotin mutta varmaan ihan pätevä :)

20. maikla

Tykkäykset:
    0
    mitä mä olen ite tollasta siis kaverin puhelinta heitelly, ni se ei ollu moksiskaan vaikka heittelin sitä päin seiniä ja päästin vettä vähän hanasta päälle... :)

et kyl tosta puhelimesta kestävyyttä löytyy...

Jaa tämä viestiketju