1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6233 fileitten siirto PC:lle

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja smolami, 6/11/06.

1. smolami

Tykkäykset:
    3
    Jos yritän siirtää puhelimella otetun videon pätkän PC:lle(bluetooth) sillä omalla ohjelmalla(PC-suite) niin se kyllä siirtyy mutta toistin ilmoittaa että tuntematon tiedostomuoto tms. ja kuitenkaan toista sitä?

MP3:en-siirto puhelimeen ei onnistu niinikään jostain syystä lainkaan, vaikka mielestäni tein sen kuten pitäisi.

Kiitos vinkeistä!

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Kokeile toistaa sitä videota nokian softalla, todennäköisesti koneellasi ei ole codeceja jotka videon toistaisi. Ja lähetätkö mp3:sia puhelimeen bluetoothin softalla? Jos näin niin viesti menee todennäköisesti puhelimen muistiin eikä muistikortille, jolloin se ei sinne mahdu.

3. Boack

Tykkäykset:
    0
    Härän sisäfileitäkö olet siirtämässä, vai kenties kanan rintafileitä? Olisko oikeasti liikaa vaadittu käyttää oikeanlaista kieltä? Mikä on niin vaikeaa, että tuohon otsikkoon ei voinut kirjoittaa, että "tiedostojen"?

Olisiko sinustakin mukava readata tätä mun messagea, jos olisin writeannut sen samalla stylellä kuin sinun otsikkosi? Onko tosi, että nykyajan nerdeillä ei enää ole omaa sensibilityä näissä asioissa, ja itse languagen oppiminen on jostain breindamagesta johtuen jäänut developmentissa jälkeen?

4. smolami

Tykkäykset:
    3
    No joo

Aijaa, mä kun luulin että tuota file sanaa on käytetty ihan yleisesti, lähinnä sen lyhyyden takia verrattuna tiedosto-sanaan, anteeksi nyt kauheasti. Vähän niinkun PC on musta ihan käyttökelpoinen lyhenne tietokoneelle. Olen kyllä samaa mieltä siitä että ihan turha joka sanaa on vääntää joksikin Lontoo-Suomi sekotukseksi.
    Huom, sehän oli vain yksi sana otsikossa.

5. RiDisc

Tykkäykset:
    0
    Kiristääkö?

Itse asiaan. Kokeile siirtää mp3 TIEDOSTOT muistikortille kaapelin tai muistikortinlukijan kautta, varmistaaksesi ettei vika ainakaan ole puhelimessa. Itelläni oli ja ongelmia tuon Bluetooth-yhteyden kanssa, mutta sain sen PC Suiten kautta pelaamaan. Tosin Bluetooth palikan omat ajurit jätin kokonaan asentamati, kun eivät PC Suiten kera pelanneet..

Videoiden pitäisi näkyä Suiten omalla soittimella.

6. smolami

Tykkäykset:
    3
    Asiaan

Ei kiristä.
    Kiitos vinkeistä!

7. RiDisc

Tykkäykset:
    0
    Re: Asiaan

"Kiristääkö?" Oli tarkoitettu Boack:lle. Kun taitaa maanantaipäivä häntä kaltoin kohdella :)...

Jaa tämä viestiketju