1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6230i, helppiä kaivataan!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jonski^, 9/7/05.

1. jonski^

Tykkäykset:
    0
    Tuli sitte puhelin hommattua, ja erittäin tyytyväinen olen. (en kylläkään osaa ainakaan vielä käyttää puoliakaan puhelimen ominaisuuksista.. :/ ) Mutta, se tärkein mikä mietityttää, on kun tietokoneessani ei tietääkseni ole bluetoothia ym. nii taitaa olla ainut mahollisuus hankkia se kaapeli..? netistä tilaamallako saa edullisimmin? Kun kysyin liikkeessä kaapelista, sanoivat että maksaa n. 40-50€. Miten mahollista että netistä tilatut maksaa vain n. 7-15€?? Entäs tarviikos mun sit viel jotaa muuta hankkii/ladata sen kaapelin lisäks, et pystyn siirtämää kuvii kännyst tietsikkaa, ja vastaavasti tietsikasta kännyyn musaa?

Entäs sitte se sähköposti? Mul on elisan liittymä. Sanon suoraan et oon aivan pihalla, enkä juurikaa oo tajunnu mitä tääl on selitetty sähköposti asetuksista ym. pitääkös mun soittaa johkuu elisan asiakaspalveluu vai mitä?

Kiitos! Toivottavasti osaatte auttaa hölmöä.. :)

2. X

Tykkäykset:
    0
    Ensimmäiseksi olisi hyvä tietää mikä puhelin on kyseessä?

3. jonski^

Tykkäykset:
    0
    No pehkeles.. tarkotus oli laittaa tää jatkoks sinne käyttökokemuksia 6230i mallista.. mut teinpä sit näköää kokonaa uuen keskustelun. hyvä minä.. Siis Nokian 6230i- mallista on kyse.

4. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ja et voi ostaa koneeseesi BT-palikkaa, koska?

Sellaiset maksaa alta 20€, esim. itselläni on tuo verkkokaupan halvin usb-bt-palikka ja hyvin toimii 6230i:n kanssa

5. jonski^

Tykkäykset:
    0
    anteeks, mikä palikka? :p

6. Duunari

Duunari

Tykkäykset:
    12
  7. juha84

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    toimiikos tuo kunnolla WINXP SP2:ssa ja mikä on tuo verkkokaupan sivuilla mainittu Blue Soleil ohjelma?

8. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17

Jaa tämä viestiketju