1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6230 Vs. 6260...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja katja83, 6/11/04.

1. katja83

Tykkäykset:
    0
    Ominaisuuksia näistä puhelimistä löytyy varmasti monesta paikasta täältä foorumista, mutta esitä kuitenki kysymyksen uudelleen. Oon ostamassa pian uutta puhelinta ja nämä kaksi on tällä hetkellä kärjessä... Kertositteko huonoja ja hyviä puolia molemmista... Nehän on perusominaisuuksiltaan lähes samanlaiset, 6260 on kalliimpi ja kooltaan isompi. Liikkeessä oon molempia käyny kokeilemassa käteen, mutta kun ne on niitä "leikki"puhelimia, niin ei niistä paljon enempää saa irti... Mielipiteet ja kokemukset muilta ovat siis tarpeen...

Tämän hetkinen puhelin on 3510, on siis aika jo vaihtaa...

Toivottavasti mahdollisimman moni sanoo tähän mielipiteensä.... =)

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Riippuu ihan siitä että tarvitko ennemmin MP3 soittimen vai S60 käyttiksen?

6230:
    + Mp3-soitin
    + radio
    + koko
    + 65536 värin näyttö
    + Laadukas VGA kamera
    + muistikortti
    +/- ulkonäkö

- pieni näyttö
    - ei S60 käyttistä
    - "lelumainen"

6260:
    + iso selkeä näyttö
    + S60
    + 65536 värin näyttö
    + VGA kamera
    + RS muistikortti
    + radio
    + jämäkkä
    +/- ulkonäkö

- mono mp3?
    - koko
    - kuvaaminen kameralla

Siinä on vähän vertailua.
    Itse testaílin eilen 6260:aa ja vaikutti ihan jämäkältä. Se valokuvaaminen on ihan per*eestä, kun joutuu näyttöä veivaamaan, että saa kuvattua.
    Itse ottaisin ehdottomasti 6260:n koska siitä löytyy S60 käyttis, kaiken lisäksi se on uutuus malli. 6230 alkaa jo olemaan pikkuhiljaa vanhaa tavaraa.

3. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    Ite oon miettiny kanssa tota 6260:aa, mutta onko se kuinka iso? Siis jos järkeilee niin avattuna tuo sen reilu 100 millin pituus tuplaantuu, eli onko se luuri 20 cm pitkä aukinaisena?

4. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Ihan itse mitattuna 18 cm, mutta koko ei ole este, koska näyttöosa on oleellisesti kevyempi kuin näppisosa.. Leveys on juuri minun käteeni sopiva, enkä ole siitä isokouraisemmasta päästä. Selausmoodissa tosin paksuus on hieman ärsyttävää, mutta muuten ei.

Jaa tämä viestiketju