1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6230 Operaattorilogon poisto

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Makru-Boy, 22/4/04.

1. Makru-Boy

Tykkäykset:
    0
    Noniin,

eli käytössäni on saunalahden liittymä. Tilasin buumi.netistä "vl poista", eli yleensä logo poistuu noin mutta ei. se vaan tallentaa sen logon, mut ei mene saunalahden tekstin päälle. Kuka tietäs miten saunalahti-tekstin sais pois taustakuvaa pilaamasta?

kiitän...

2. Black

Tykkäykset:
    0
    tampere.as/logo wap-selaimeen ja sieltä "transparent operator logo".

3. Makru-Boy

Tykkäykset:
    0
    eipä auta

ihan samanlailla tuo vaan pyytää tallentaan sen johonkin. mutta se ei poista tekstiä! Eli se hakee vaan sen tyhjän kuvan johonki ite valittuun kansioon. APUVA!

4. Makru-Boy

Tykkäykset:
    0
    neuvoja

eikö kellää oo samaa ongelmaa? vai eikö kukaa oo koittanu poistaa operaattorilogoa 6230:sta? neuvoja odotellen...

5. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Näyttöasetuksista tms. valitse näytä operaattorilogo.

6. Makru-Boy

Tykkäykset:
    0
    ei

ei voi valita verkon tunnusta. ihme homma

7. Black

Tykkäykset:
    0
  8. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    ihan hienosti kun hakee tuolta tampere.as transparent logon ja tallentaa sen niin operaattoriteksti poistuu...

9. Makru-Boy

Tykkäykset:
    0
    mihin kansioon te tallennatte sen? mulla ei tuu se perinteinen "operaattorilogo vastaanotettu", vaan tallennatko kuvan, ja mihin kansioon.

10. Makru-Boy

Tykkäykset:
    0
    taas koitin tota eikä toimi. siinä lukee: "nouda kuva kansioon" sit voi valita kansion. mut se ei mee operaattorilogon päälle.

11. Black

Tykkäykset:
    0
    Minulla on Nokia 3100, mutta ihan samanlailla tuon pitäisi toimia kaikissa värinäyttö puhelimissa(minun tietääkseni). Minulla se ei kysynyt mitään että minne tallennetaan. Paino vaan tallenna ja operaattorilogo oli käytössä.

12. Makru-Boy

Tykkäykset:
    0
    niin, yleensä toimiikin noin. itsellä oli 6600, 3650 ja 7210. niistä sain poistettua logon tilaamalla. tässä 6230 ei onnistu. se ei tallenna sitä haettua kuvaa operaattorilogon päälle vaan johonkin kansioon.

13. peuhka66

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    0503141592
    Tilaa normaali tyhjä logo
    esim. www.buumi.net "logo tyhjä" numeroon 17227

14. Makru-Boy

Tykkäykset:
    0
    Kiitän! Nyt lähti logo pois. Aika jännä, luulin että ne pitää laittaa "poista värilogo". Tässä nyt muillekkin 6230 käyttäjille ohjeeksi.

15. Simbe

Tykkäykset:
    0
    Mulla toimii kyllä 6230:n kanssa tuo "VL POISTA".

16. jimhoyle

Tykkäykset:
    0
    Joo, eipä toiminut WAP:illa tai BT:llä operaattorilogot, mutta [www.buumi.net "logo tyhjä" numeroon 17227] toimi kyllä. Käytännössä 6230:ssa operaattorilogo ilmeisesti menee jonnekin piiloon, eikä sitä ole kovin helppo kustomoida.

Onko olemassa filemanageria 6230:lle (PC tai itse känny)? Missä se operaattorilogo sijaitsee?

17. bob9000

Tykkäykset:
    0
    Kun yritän tallentaa, "Tallennus epäonnistui".

18. lindstorm

Tykkäykset:
    0
    Ja takaisin asiaan

Jos nyt en väärin ymmärrä, niin viestiketjun aloittajan (Makru Boy) ongelma oli se ettei saa OPERAATTORIN NIMEÄ pois taustakuvan päältä (sitä pilaamasta) ...tämä ei ainakaan nokian kännyköillä ole tietääkseni mahdollista, kuin ei myöskään kovin monilla muillakaan. Eli sen operaattoritekstin (ei siis minkään logon) poistamiseen ei mitkään logonpoistoskriptit auta kun siinä ei ole logoa muutenkaan paikalla.

Se että siinä seisoo saunalahti-teksti on nyt vaan hyväksyttävä. Koita hankkia taustakuva jota se teksti pilaa mahdollisimman vähän. ;)
    ...tai jos saunalahti-teksti ei miellytä niin vaihda operaattoria x)

...jos täällä nyt joku tietää miten operaattoriTEKSTIN (eli tunniste joka kertoo verkon missä ollaan, esim. ulkomailla se olisi sen verkon teksti missä ollaan kiinni) poistaminen onnistuu, voi sen tähän neuvoa. Logonpoistoista on turha enää jauhaa kun se ei tässä threadissä mitään/ketään auta.

19. Marko Konttinen

Tykkäykset:
    0
    Re: Ja takaisin asiaan

Eihän sitä tekstiä kovin helpolla kokonaan poisteta, mutta kyllä sen kotiverkossa ollessa saa pois näkyvistä määrittelemällä tyhjän operaattorilogon. Nyhertää itse vaikka Logo Managerilla tai tilaa esim. Zedistä: "logo tyhja" numeroon 173317. Kyseessä siis ihan tavallinen mustavalkologo, joka vain on tyhjää täynnä. Hyvin tulee taustakuva 6230:ssakin kokonaan näkyviin ja operaattorin nimi katoaa.

20. Deeku

Tykkäykset:
    0
    Re: Ja takaisin asiaan

Itse tilasin Jippiiltä "logo empty":n ja Saunalahden teksti katosi ruutua rumentamatta.

Jaa tämä viestiketju