1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6230. MP3:set soimaan muistikortilta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja IsoMoenkki, 1/9/05.

1. IsoMoenkki

Tykkäykset:
    0
    Yhdistelmällä nokia 6230+512MB MMC+kuuloke adapteri+koss the plug. Eli soittimen kanssa on ongelmia. Haluaisin tietysti soittaa mp3 muistikortilta soittimella enkä yksittäin gallerian kautta. Ohjekirjassa soittimen kohdalla todetaan näin: Jos musiikkitiedostot on tallennettu johonkin muuhun paikkaan, kuten multimediakortilla olevaan kansioon, ne pitää lisätä soittoluetteloon, ennen kuin niitä voi kuunnella. Mutta stana sentään, millähän ne lisätään siihen soittoluetteloon. Olen yrittänyt selailla kaikki mahdolliset valinnat läpi mutten onnistu tässä. Kaikki vihjeet otetaan mielellään vastaan että saisin tämän köyhänmiehen mp3 soittimen toimimaan.

2. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Edellisestä ketjusta ohjeet kopioituna

Eli ei onnistu puhelimella vaan täytyy käyttää pc suitea.

3. temppa200

Tykkäykset:
    0
    Laitat vaan ne sinne muistikortille. "Vanhemissa" softissa täytyy laittaa muistikortin juureen ja esim. itselläni on softa v. 05.40 ja voi soittaa myös muualta muistikortista kuin juuresta.

4. IsoMoenkki

Tykkäykset:
    0
    Täytyy kokeilla tota juureen laittamista. Sääli vain etten omista datakaapelia. Eikös takuun piirissä päivitetä ohjelmistot jos vaan vien puhelimen sinne?

EDIT: softaversio V 03.15, näyttää toimivan kun biisit on muistikortin juuressa. Kiitos paljon.

5. wta

Tykkäykset:
    0
    Mitä mitä. Mulla on ihan normaalisti omassa kansiossaan noi biisit muistikortilla ja soitin soittelee ne sieltä aivan automaattisesti. Softa mulla on V 05.24, voiskohan olla softasta kiinni???

Jaa tämä viestiketju