1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6151, vika puhelimessa vai verkossa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja skye, 2/11/09.

1. skye

Tykkäykset:
    0
    Eli siis. Puhelin näyttää DNAn liittymällä yhtä tolppaa kuuluvuutta, pätkii puheluita noin minuutin välein. Kun minulle päin yrittää soittaa takaisin, niin ilmoittaa, että ei saada yhteyttä. Kysymys onkin yksinkertainen- onko vika verkossa (DNAlla ei häiriötiedotteita tällä alueella ainakaan nettisivujen mukaan) vai puhelimessa? Kannattaako huollattaa kun kyse pari vuotta vanhasta luurista vai selviääkö halvemmalla ostamalla uuden? Yllättäen puhelimen takuu on mennyt umpeen tuossa kesällä, näissä on varmaan jokin ajastin, että alkavat takuuajan umpeutumisen jälkeen temppuilla enemmän ja vähemmän... Kiitän vastauksista jo etukäteen :)

2. jake45 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    45
    heh, heh - johan sattui sopivasti, vaikka ei niin kiva juttu olekaan.
    Mulla kun tuli 6151-puhelimen käyttö myös tuossa pari-kolme vkoa sitten mahdottomaksi.

Se saa ja pitää yhteyden ok täältä töistä, mutta kun pääsen kotiin naapusipaikkakunnalle, niin matkalla yhteys menee poikki. Ja luuri pyytää pin-koodia kertoen yhteydenmuodostuksen epäonnistuneen ties kuinka monta kertaa.
    Mulle ongelma tuli akun vaihdon yhteydessä. Mahdollista syy-yhteyttä en tosin osaa arvata.

3. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Veikkaan että turvonnut akku on rikkonut jotain, sim-lukijan esim.

4. samumanu Vieras

Itse en edelliseen oikein usko..

5. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Eipä ne ole uskon asioita, mulla turvonnut akku pilasi koko 6151:n lopulta.

6. Master of the Universe

Master of the Universe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1205
    Puhelinmalli:
    SAMSUNG, tietysti. Mikäs muu? No Huawei
    Jos jaksat/viitsit , laitatko 6151 käyttökokemusketjuun ... ? Kiinnostaisi kuulla lisää .

7. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Onko siinä nyt enempiä kertomisia, akku turposi, valitin Nuukialle jo aiemmin, vaihtoivat kaksi kertaa takaluukun takuuseen, lopulta se akku turposi niin paljon että se painoi näppistä ja kortinlukijaa kohti ja puhelin tilttasi eikä enää herännyt.
    Korjaus olisi maksanut enemmän kuin puhelin ja puhelin meni roskiin lopulta.

Jaa tämä viestiketju