1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6131!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja DJukkis, 23/7/07.

1. DJukkis

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö joku mistä sais nää kyseisen puhelimen ohjelmistot ja perus sovellukset koneelle ladattua, ja siitä sitten muisti kortille. Kun nää pc suite hommat sun muut tarttee kaapelin suoraan puhelimeen. Sitä kun mulla ei ole eikä tule olemaan. Muttaku pitäis saada ne erillisinä tiedostoina ne sovellukset.
    Tarkemmin sanottuna mun puhelimesta puuttuu laskin. Se on ollut joskus, mutta ei ole enää, hävinnyt tai poistunut. Eli. tarttisin ne perus sovellukset, erityisesti laskin.

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Kielioppia tuntuisit myös tarvitsevan.

3. DJukkis

Tykkäykset:
    0
    No anteeksi kielenkäytöstä. Voisiko joku puhua asiaa?

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    6131 Käyttökokemukset ketjussa kannattaa kysellä, muistaakseni joku oli asiaa kysellytkin.

Mutta jos support sivuilla ei ole, eikä CDllä, eikä pävittämällä, niin voi olla että huollosta pitää kysellä, toki ei sekään varma paikka saada. Silloin pitää hakea vaihtoehtoisia paikkoja. Jos asennuspaketit löydät netistä, niin ne vaan lataa luuriin, vaikka selaimella.

5. DJukkis

Tykkäykset:
    0
    Se joku oli minä joka oli kysellyt tätä asiaa "nokia 6131 käyttökokemuksia" ketjussa :I

Jaa tämä viestiketju