1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6131, hukkaa soittoäänen

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kvi, 15/2/07.

1. kvi

Tykkäykset:
    0
    Tekeekö muilla samaa ja mistä ihmeestä tuo johtuu? Tuntuu että tuo aina välillä randomilla ottaa uuden soittoäänen. Olen tehnyt oman profiilin nimeltä Voimistuva ja siellä on soittoäänenä se crackle (alkuperäinen soittoääni) ja viestiäänenä on "vakio". Viestiääneksikin ilmestyy itsestään se joku ihme leiskaus (joku mp3-ääni muistaakseni?). Todella saakelin rasittavaa. Olen ainakin miljoona kertaa vaihtanut noi takaisin ja kyllä ne aina jonkun aikaa pysyy. En sitten tiedä miksi se ne hukkaa.

2. samumanu Vieras

Jos et ikänä sammuttele puhelinta ni testaapa tehä se vaikka parin päivän välein ja kokeile onnaako. Nokialaisille on noin tehtävä jotta ne toimis, tai ei siis kaikille mut iteki sitä suosittelevat.

Jos ei auta ni kai uutta softaa vaan..

3. ArTTu83

Tykkäykset:
    3
    Taisipa olla että teemaa vaihdettaessa soittoääni palautuu alkuperäiseen..

4. Blueroan

Tykkäykset:
    0
    Teeman vaihduttua mulla ainakin tulee soittoääneksi yleiseen profiiliin se Nokia tune. Ei kyllä muuten vaihda soittoääntä...

5. kvi

Tykkäykset:
    0
    Varmaan se sitten on tuo teeman vaihto. Enpä ollut vielä osannut yhdistää äänen vaihtumista tuohon teemaan. Todella typerää, että pitää profiilit käydä aina uusiksi läpi kun vaihtaa teeman :/

6. samumanu Vieras

Niin no on ja on! Toisaalta osa voi käsittää et nekin kuuluu teemaan ja ymmärrän sen ihan hyvin, monia kyl sekottaakin mut tiiä ny sit mikä on paras ratkasu. Onkohan noi kännyt vaan sittenki suurimmalle osalle liian hankalia käyttää... Heh!

7. kvi

Tykkäykset:
    0
    Mutta eihän tuossa ole mitään logiikkaa? Jos haluan kokeilla uutta teemaa, niin tuskin haluan, että kaikki profiilini laitetaan uusiksi? Etenkin epäloogisuutta kasvattaa fakta, että profiililla kuitenkin esimerkiksi nimi pysyy samana. Näin jos minulla on profiili "piippaus" en luultavasti halua teeman vaihduttua sinne soittoääntä ja pitkää tekstiviestiääntäkin? Tai jos ne on pakko nollata kun kokeilen jotain uutta teemaa, niin eikö nimikin olisi loogista nollata, jottei se jäisi hämäämään? Todella surkea toteutus nokialta mielestäni..

Jaa tämä viestiketju