1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6120: kysymyksiä muistikirjasta ja hymiöistä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Elysia, 15/6/08.

1. Elysia

Tykkäykset:
    0
    Hankin tässä hetki sitten tuon nokian 6120 classicin ja nyt on herännyt pari kysymystä... Josko joku viisaampi osaisi vastata...

Eli siis entisessä puhelimessa minulla oli tapana kirjoittaa itselleni muistiinpanoja ja tallentaa ne puhelimeen yksinkertaisesti kirjoittamalla tekstiviesti ja tallentamalla se johonkin itse luomaani kansioon. Mutta yllätyksekseni tuossa puhelimessa ei tunnu pystyvän tallentamaan lähettämättömiä viestejä kansioihin ollenkaan. Vai onko tähän joku tapa, jota en vain ole hoksannut itse? Ajattelin siis, että tuo muistikirjahan onkin oiva väline tähän tarkoitukseen, mutta siinäkään ei ilmeisesti pysty tallentamaan muistiinpanoja erillisiin kansioihin ollenkaan vaan tulevat kaikki vain allekkain näytölle...? Tämä on minusta hieman sekavaa, haluaisin nimenomaan järjestellä ne selkeämmin omiin ryhmiinsä. Onko olemassa mitään sovellusta, jolla voisi tehdä ja järjestellä muistiinpanoja omiin kansioihinsa aiheen mukaan vai joudunko vain luopumaan toivosta?

Toinen kysymykseni koskee hymiöitä. Ei siis mitään animoituja vaan ihan perushymiöitä kuten :) joko ihan vain "kirjoitusmerkkeinä" tai yksinkertaisena kuvana. Eikö näitä saa mitenkään luotua valmiiksi, jotta ne voisi viestiä kirjoittaessa vain hakea valikosta viestiin eikä tarvitsisi kirjoittaa niitä aina "manuaalisesti"? Tai onko olemassa mitään sovellusta tähän tarkoitukseen? Mitään Animated SMS:ää en siis haluaisi, siinähän ei itse vastaanottaja näe kuvia, ellei itsellään ole samaa sovellusta asennettuna. Haluaisin vain jonkun, jolla nuo perushymiöt saisi helposti viesteihin.

Suurkiitokset, jos joku osaa neuvoa minua tumpeloa tässä asiassa :D

2. Elysia

Tykkäykset:
    0
    Vastaanpas nyt itse itselleni toiseen noista kysymyksistä, josko joku toinenkin hyötyisi tiedosta... Eli tuohon muistiinpanojen järjestelemisongelmaan vihdoin pitkällisten tutkimusten tuloksena löysin ohjelman nimeltä Best Jotter. Sillä voi siis kirjoittaa muistiinpanoja ja luoda niille omia kansioita. Yksinkertainen ohjelma, mutta voi niin hurjan hyödyllinen!

Jaa tämä viestiketju