1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6100

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja asusman, 3/10/04.

1. asusman

Tykkäykset:
    0
    Mitä mieltä ootte tosta puhelimesta? kertokaa mielipiteenne ja kokemuksenne!

2. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Minulla oli viime talvena ko. puhelin ja hyvin toimi. Aluksi se tuntui ohkaselta käteen, mutta ei sen kanssa ollut ongelmia.

3. demos Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    Minulla on ollut kohta 18 kk kaytossa. Kaikkiaan puheluita noin 230 tuntia, eika ongelmia. Jos tuohon kokoon saisi 6260 ominaisuudet, olisi minulla riittava kaveri vuosiksi taskussani.

4. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Edelleen käytössä ja mielestäni yksi parhaista ikinä tehdyistä luureista, olen jopa harkinnut vaihtavani uuteen samanlaiseen mutta ehkä en nyt vielä sentään.

Haulla löytyy varmasti paljon asiaa tästäkin...

6100:n käyttökokemukset

5. akyttala

Tykkäykset:
    0
    Ettei tarvitse uutta topicia tehdä aiheesta, niin nostetaanpa ylös sen verran, että onko kyseisessä puhelimessa äänitys -toiminto?
    6310i:n olen ajatellut pistää vaihtoon ja tilalle pitäisi saada värinäytöllinen GPRS-puhelin, josta löytyisi java ja äänitys, mutta mielellään ei kameraa. Mikäs mahtaisi olla asiallinen valinta?

6. Sami

Tykkäykset:
    1
    Ei ole äänitystä.

7. Charlie

Tykkäykset:
    0
    Erittäin hyvä puhelin, ollut vuoden käytössä ilman mitään ongelmia tai sekoiluja. Pieni ja jämäkkä runko, hyvät näppäimet ja kelvollinen näyttö.

Nykyään kun tuon saa selvästi alle 200 eurolla, niin mielestäni hyvä ostos jos ominaisuudet riittävät.

8. akyttala

Tykkäykset:
    0
    Harmi, jos äänitys puuttuu, kun se on tavallaan erittäin tärkeä ominaisuus..
    Mahtaakohan 6610:ssa olla äänitys?
    Täytyypä sanoa, että ei vielä ole ikinä tullut vastaan Nokialaista, jossa olisi ominaisuudet, joita tarvitsee. Kaikissa on älyttömästi kaikenlaista aivan turhanpäivästä, mutta tärkeitä asioita puuttuu.

Jaa tämä viestiketju