1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6100 käyttökokemukset?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja hsk, 11/12/02.

1. hsk

Tykkäykset:
    0
    Olis aikamoinen hinku ostaa kyseinen puhelin kun näyttää olevan ihan mukavan kokoinen ja näköinen. Ainoastaan kaiutin- ja radio-ominaisuuksia jäisin kaipaamaan, mutta eipä ne niin välttämättömiä oo (ainakaan omassa käytössäni).

Milloinkohan mahtaa tulla myyntiin kun on luvattu 4. vuosineljännekselle?

Pistäkääpäs omia kokemuksia kyseisestä vehkeestä...

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Kokemuksia ei varmaankaan vielä ole niin hirveästi. Veikkaan että se tulee Q1 2003. Ei ole mahiksia että nokia saisi sen ulos ajallaan.

3. Vec

Tykkäykset:
    0
  4. kshb

Tykkäykset:
    0
    Tämän päivän Savon Sanomissakin mainittiin, että 6100 on jo ulkona. Myös mainittiin, että nyt 3510i olisi lähtenyt myyntiin tjsp. Ei sitten tiedä, voiko Savon Sanomiin luottaa.

5. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Ilmeisesti ovatkin (pienissä määrin) kun Euroopan foorumeita katselee... Nokiahan on luvannut laitteet myyntiin Euroopassa Q4/2002, siinä ei ole eritelty sen kummemmin missäpäin Eurooppaa joten Suomi ei välttämättä ole se ensimmäinen maa...

6. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Jos noita jossain päin eurooppaa on jo ulkona, niin niillä on varmasti hyvin rajoitettu saatavuus. Ensi vuoden puolella puhelimet ovat sitten jo varmaan myynnissä laajemmalti ympäri maailman.

7. USIM

Tykkäykset:
    0
    Kirjasin lyhyet kokemukset johonkin samanhenkiseen threadiin. En jaksa etsiä.
    Mitä tarkoitat kaiutinominaisuudella? Normaali "kaiutinpuhelin"-toiminto löytyy.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No kun kerran 6610:aa on toimitettu nihkeästi (lue: käytännössä ei ollenkaan) ei 6100 ole kauppojen hyllyillä ennen tammikuuta. Sama tilanne 3510i:n kanssa.

9. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Uskon myös näin käyvän. Tätä tarkoittaa siis "rajoitettu saatavuus"......

10. hsk

Tykkäykset:
    0
    Sori väärinkäsitys. Luulin että siinä ei ole kaiutinphelu (speakerphone) ominaisuutta.. Tämä tieto sitten vain vahvistaa ostosaikomuksiani!

Mitäköhän tällä RF:llä tarkoitetaan: "its RF performance is rather poor... a lot worse than my
    other phones" (löytyi VECin linkistä)

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Sillä tarkoitetaan puhelimen kuuluvuutta.

12. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Savon Sanomat taitaa uskoa hieman liian sinisilmaisesti Nokian puheisiin.

13. USIM

Tykkäykset:
    0
    Luultavasti sama(nlainen) RF-moduli kuin muissakin Series40 koneissa.
    Itse en ole havainnut kuuluvuusongelmia. Tiedä sitten, mitä kaveri tarkoitti...

14. hsk

Tykkäykset:
    0
    Toivottavasti tässä mallissa ei ole niitä Nokian surullisenkuuluisia bugeja (ainakaan häiritsevästi)... Jos on niin kannattaako yleensä odottaa jonkin aikaa että pahimmat viat on korjattu?

15. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Varmaan lienee omantunnonkysymys, viitsiikö. Jos haluaa välttämättä luurin heti kouraan kun mahdollista, niin kannattanee varautua päivittämään sitä kerran tai parikin. Jos taas on viimeisen päälle tärkeää että puheli pelaa kuin junan vessa niin silloinhan kuukauden / parinkin odottelu lienee paikallaan. Kukin kiireensä mukaisesti, itse mielummin odottaisin toimivaa peliä.

16. hsk

Tykkäykset:
    0
    Ku mulla ei ole oikee kokemusta huollosta (on puhelimet toiminu sen verran hyvin, varsinkin tämä T39m) nii onko se ohjelmistopäivitys täysin ilmainen takuuaikana ilman mitään kummallisempia perusteluja? Vaikka huoltopiste ei ole paikkakunnallani vaan joutuvat lähettämään puhelimen jonnekin muualle.

Menee kyl aika pahasti aiheen ulkopuolelle mut en keksi muutakaan topiccia tälle (tyhmälle) kysymykselle..

17. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Huollon sijainnilla ei ole väliä, jos kyseessä on takuukorjaus menee puhelimen lähetyskulut nokian pussista (liike hoitaa yleensä lähetyksen). Mikäli ohjelmisto päivitetään korjatakseen takuunalaista vikaa, niin se on ilmainen. Jos huvikseen käy päivittämässä puhelintaan, niin tämä ilmeisesti (olen ymmärtänyt että hieman myös selittäjänlahjoista ja huoltomiehestä riippuen...) on maksullinen. Ainahan huoltomieheltä voi etukäteen kysyä asiasta, josko hän osaisi valaista kustannuksista jo etukäteen.

18. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mitä oon kuullu niin aika monelle huollolle on kuulemma kelvannu aika heppoinenkin selitys. Sanoa vaikka että se vanha softa pierettää mua niin sekin kuulemma riittää monelle. Mun huollos on taas niin ettei koskaan kysytä mitään...

Update: Softa päivityksestä puhun tietenkin :)

19. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Minulla ei ole kokemusta 6100:n kuuluvuudesta, mutta tosiaan en minäkään menisi tekemään mitään absoluuttisia johtopäätöksiä yhden "mututestin" perusteella.

20. hsk

Tykkäykset:
    0
    Enhän mä sitä sillee tosissaan ottanu. Uteliaisuus vaan oli suuri...

Jaa tämä viestiketju