1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6085

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ninsssku, 16/7/11.

1. ninsssku

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla on hassu ongelma... Eli mulla on iänkaikkisen vanha Nokia 6085 ja haluaisin saada sen toimimaan ja varapuhelimeksi (nykyisen kestosta en mitenkään ole varma ja uuteen ei tällä sekunnilla ole varaa).
    Ongelma on seuraava:
    Aikoinaan oon laittanut siihen näppäinlukon suojakoodin kyselyn päälle. Nyt kun laitan puhelimen päälle, siinä menee automaattisesti näppäimet lukkoon. Muistan oikean koodin, mutta kun näppäilen sen puhelimeen ja painan ok, koko laite pysähtyy. Se ei regoi mitenkään mihinkään, ei edes sammu. Niin mitä ihmettä mä teen sen kanssa?? :D
    Ja en sit ihan oikeesti ymmärrä näist laitteista mitään, et erittäinkin mahdollista, et jotain oleellista jäi tästäkin sepustuksesta puuttumaan...

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tulee mieleen (ei siis fakta) että väärää koodia olisi yritetty naputella jossain valissä useaan kertaan.

Jos olet varma koodistasi ja jos sattuu tuosta oleen kyse, niin laita luuri virtoihin ja anna olla pitkän aikaan rauhassa, ja kokeile aikojen päästä oikeaa koodia.

Jos koodisi on kuitenkin väärä, niin netistä voi itse vinkkiä Nokia Mastercode ,en tiedä toimiiko tuon kanssa...

3. Master of the Universe

Master of the Universe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1200
    Puhelinmalli:
    SAMSUNG, tietysti. Mikäs muu? No Huawei
    Eikö omaa ketjua olisi voinut "herättää" henkiin, kun se kerran on, ja herätelty ennenkin ?

Ilmeisesti tuohon sivun oikean yläreunan haku"laatikkoon" pitäisi laittaa jotenkin selkeämmin että sillä voi hakea esim. olemassaolevaa ketjua.
    Toinen paikka mistä voi tarkistaa onko. mallinumerolle jo ketju, on Nokia osion toiseksi toiseksi ylimmäinen otsikko: Nokioiden käyttökokemusketjut. (Tätä mallinumeroa tosin siellä ei ole. )

Mutta tuolla haulla se olisi helposti löytynyt http://www.matkapuhelininfo.com/f18/nokia-6085-a-33032/index4.html#post1058154278

--Soveliaskin se aina heti suht`ensimmäisenä "ruokkimassa" näitä "turhia" aloituksia, ja tynkäketjuja.

4. ninsssku

Tykkäykset:
    0
    Siis kun koittaa väärällä koodilla, niin näyttöön ilmestyy vilkkuva teksti "Väärä koodi" ja puhelin kaskee sen jälkeen koittaa uudelleen. Eikä väliä, kuinka monta kertaa koodin laittaa väärin, se tekee aina näin, mutta kun laittaa koodin oikein, niin jumittuu ihan totaalisesti...

5. Master of the Universe

Master of the Universe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1200
    Puhelinmalli:
    SAMSUNG, tietysti. Mikäs muu? No Huawei
    Siis ei naksahtanut vieläkään takaraivoon, mitä yritin kehoittaa ? Siellä omassa ketjussa löytyisi varmaan vielä ko. luurin omistajia ja /tai omistaneita. Eli vastaajia ja asiantuntemusta mahdollisesti enempi, kuin tämmöisessä "asianvierestätynkäketjussa" johon ei asiasta tietävät halua osallistua.

Jaa tämä viestiketju