1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6070 muisti

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mervyn, 25/12/06.

1. Mervyn

Tykkäykset:
    0
    Tuo Nokian 6070 vaikuttaisi minulle sopivalta, mutta vähän arveluttaa tuo muisti, 3mb. Itseäni kiinostaa tuossa 6070 kännykässä fm-radio ja vga-kamera. Olen tietoinen, että vga-kameralla ei saa loistokuvia, mutta minulle riittää ok-tasoiset kuvat ja että pystyy ottamaan videokuvaa. Mahtuuko tuolle 6070 kännykälle miten monta kuvaa tallentamaan tai monta videoleikettä, kun muistia on noin vähän? Miten pitkää videokuvaa sillä voi ottaa? Vanhassa kännykässä oli 11mb muistia ja sille mahtui parisataa kuvaa tallentamaan ja muutamia videoleikkeitä.
    Muuten tuo kännykkä vaikuttaa minulle sopivalta, mutta pitäisi vaan saada vähintään 20-50 kuvaa tallennettua sille, mutta onnistuuko se?
    Minkälainen 6070 kännykkänä muuten on, hyvät ja huonot puolet?

2. JyKKemus

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on toi kyseinen kännykkä ja muuten on ollut hyvä puhelin mut toi muisti on vähän pieni kyllä et jos haluu jonku soittoäänenkin itselleen niin siinä sit menee muistista n. 40% mutta muuten olen ollut ihan tyytyväinen tohon ja eihän tolla kamerallakaan oikeen mitään tee

3. Rattler

Tykkäykset:
    0
    helevetin hias ja pienmuistinen

Jaa tämä viestiketju