1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6060:n näytön vaihto

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Perttu, 18/8/06.

1. Perttu

Perttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    113
    Eli onko mahdollista vaihtaa näyttöä itse ja löytyykö jostain räjäytyskuvaa kyseistä hommaa varten. Puhelinhan on jo otsikossa mainittu nokia 6060

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Tuota, älä vaihda, jos et tiedä. Ihan hyvä neuvo oikeasti, jos todellakin et tiedä miten toimia. Räjäytyskuvaa ei kuulemma saa linkin muodossa edes laittaa tänne. Muuten alkaa vinkuminen.

3. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eiköhän kaikki puhelimet saa purettua ja näytön vaihdettua, myös 6060:n, jos vain osaa. Tuolla noita näyttöjä ainakin näyttäisi olevan, ja ohjeita purkamiseen voit etsiä vaikka hakusanoilla disassembly tai dismantle, jos nyt kerta suoria linkkejä asiasta ei saa laittaa. Mutta tosiaan, hommaan kannattaa ryhtyä vain jos tosiaan osaa asiansa, toisaalta noin edullisen mallin kohdalla huollosssa näytön vaihtaminen voi tulla suhteessa aika kalliiksi..

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Tuo musta osa (jatke) on pienen piirin päälle tuleva sellanen painautettava osa. Sen näytön kun ottaa pois, se lähtee kyllä "naps" ja pois... se saattaa olla aika tiukkakin.

5. Perttu

Perttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    113
    itse en sitä suoritakkaan vaan kaveri jolta löytyy paljon enemmän tietotaitoa tälläisiin, kitos neuvoista.

6. Perttu

Perttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    113
    vastataan nyt itse itselle ja niille jotka ehkä jossain vaiheessa samaa pähkäilevät: läppä auki, näytön alta tarra pois ja ruuvit auki. läppä kiinni ja "etukansi" pois ja niin edelleen. Taas toimii kakkosluuri jesjesjesjes...

Jaa tämä viestiketju