1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6030 ja Email (koneelta - puhelimeen)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Haapamies, 28/8/05.

1. Haapamies

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs ensin pyydän jo anteeksi koska olen täysi käsi puheliemien kanssa !

Mutta sitten itse kysymykseen ostin Nokia 6030 puhelimen ja nyt tuli mieleen että pystynkä lähettämään siihen e-mailia ja jos pystyn niin miten ? (Eli siis ihan aatamista aloittaen jos joku viitsii laittaa) (Sen toki tiedän että puhelimessa pitää olla asetukset [GPRS] kunnossa)

2) Toinen kysymys onkin seuraavanlainen jos siis pystyn lähettämään puhelimeeni e-mailia niin pystynkä lähettämään seehen myös mahdollisesti digikameralla otettuja kuvia (taustakuvaksi ajattelin lasten kuvat ESIM)

3) Ja kolmas käsittääkseni puhelin käyttää *.mid ääniä soittarinaan pystynkä heivaamaan omalta kovolta jonkun midin soittoäänekseni puhelimeen (ja jos pystyn niin miten)

Tässä välissä kiitän jo sitä (niitä) jotka jaksavat (viitisivät) auttaa minua

2. nokialainen80

Tykkäykset:
    0
    Nokia 6030 pohjaliitäntä

Moro, ei oo e-mail clienttiä ja PC:n kanssa ei ole mahdollisuutta kommunikoida. GPRS:llä vaan tilaten kuvia ja ääniä maksua vastaan. Kysäisin muuten siitä liitännästä jota monet luulee mini USB:ksi:

"Kiitos yhteydenotostasi Club Nokia Carelineen.

6030 puhelin ei valitettavasti tue tietojen siirtoa puhelimen sekä tietokoneen välillä
    eli malliin ei ole saatavalilla datakaapelia. Kyseinen liitäntä on tarkoitettu
    mahdollisia huollon toimenpiteitä varten."

Jaa tämä viestiketju