1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5800xm vai LG KM900 Arena?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Zeiri, 9/11/09.

1. Zeiri

Tykkäykset:
    0
    Eli olisi tarkoitus uusi luuri hankkia. Tällä hetkellä mietinnässä ovat nokian 5800xm ja LG KM900 Arena. Kumpihan noista olisi parempi? Onko jollain kokemuksia kummastakin puhelimesta?

Itselle tärkeimpiä ominaisuuksia ovat mp3-soitin, gps, kamera ja wlan/nettisurffaus.

Muitakin kännyköitä saa ehdottaa, joissa nuo ominaisuudet ovat, lähinnä tarkoitus kokeilla kosketusnäytöllistä puhelinta, eli se pitäisi myös löytyä. Itse myös katsellut Nokian x6, mutta en ole varma onko se lisähinnan arvoinen, lähinnä tuohon 5800xm verrattuna parempi kamera ja paljon enemmän muistia. Vai onko siinä jotain muutakin parempia ominaisuuksia?

2. LukeVader

Tykkäykset:
    0
    Jos et ota kuvia pimeässä/hämärässä niin 5800 on pätevä. Löytyisi yksi. Kerran LG:n aiempaa kosketusmallia käyttäneenä täytyy todeta, että Nokian malli tuntui intuitiivisemmalta ja "suomalaisempaan" makuun sopivalta.

3. pezku^

pezku^

Tykkäykset:
    1
    Itse olen kanssa samaa mieltä, ja Nokian valitsisin. LG:ssä ei suomenkieliset valikotkaan ole täysin kattavat, vaan välillä ruotsia ja espanjaa pukkaa näkyville.

4. Zeiri

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastanneille. Olenkin tässä vähän tutustunut paremmin kyseisiin luureihin ja kyllä se taitaa tuo noksu olla, joka tänne jossain vaiheessa tiensä löytää. LG:ssä kun nuo jotkin ominaisuudet, jotka olisivat itselle olleet hyödyllisiä, kuten fm-lähetin, eivät näköjään toimi kunnolla. En koe että tuo parempi kamera olisi niin tärkeä, että LG:seen päätyisin. Kuitenkaan kummassakaan puhelimessa ei ole niin hyvää kameraa kuin nykyisessä n82:sessani. LG on myös tosiaan sen 50€ kalliimpikin, joten enpä nää syytä miksi rahani siihen sijoittaisin.

Nyt ei muutakuin hetken aikaa käytettyjä bongailemaan ja jos ei houkuttelevaa tarjousta löydy, niin sitten tuliterä kaupasta mukaan. Ei se 250€ nyt niin paha hinta ole uudesta lelusta.

Jaa tämä viestiketju