1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5800:n sähköpostilaatikoiden poisto ym?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Polarbeer3D, 7/12/09.

1. Polarbeer3D

Tykkäykset:
    0
    Hei,

Miten saan poistettu Nokia 5800 XpressMusic -puhelimen Viestit-valikosta (Päävalikko --> Viestit) ylimääräiset sähköpostilaatikot?

Tuli tilattua useampaan kertaan Saunalahden liittymän asetukset tekstiviestillä puhelimeeni oma.saunalahti.fi -palvelusta. Tuolloin ilmeisesti tuli noita sähköpostilaatikoitakin puhelimen Viestit-valikkoon ylimääräisiä. Minulla näkyy nyt Viestit-valikossa:

Saunalahti EMAIL
    Saunalahti EMAIL(01)
    Saunalahti EMAIL(02)
    Saunalahti EMAIL(03)

En mistään löydä noiden 01-03 laatikoiden poistoon sopivaa kohtaa puhelimen valikoista. (Niin käytössäni on Saunalahden Eliitti+ liittymä ja siinä Mobiililaajakaista 384 -lisäpalvelu.)

Jos sammutan puhelimen, puhelin kysyy kohta käynnistyksen jälkeen: "Annetaanko sovelluksen lähettää tai vast.ottaa tietoja verkon kautta?"

Liittyykö tämä kysely juuri noihin sähköpostilaatikoihin ja puhelimen sähköpostiohjelmaan? En ole vielä mitään tarkempia sähköpostiasetuksia mihinkään syöttänyt. Ainoastaan mitä tuolta Saunalahdelta tuli asetuksia tekstiviestillä.

Vai kysyykö puhelin yleistä lupaa mille tahansa sovelluksulle käyttää datayhteyttä tai jotain muuta (mitä?) yhteyttä?

Suuret kiitokset mahdollisesta avusta! Olen aikas pihalla näistä nykykännyköistä ja niiden ominaisuuksista.

(Ostin oman Nokia 5800 XpressMusic -puhelimeni käytettynä tämän forumin kautta.)

-pb

2. Polarbeer3D

Tykkäykset:
    0
    Vastaan itse itselleni osittain esittämiini kysymyksiini. Ehkä hyödyttää jotain toista kännykkätekniikan "märkäkorvaa".

No niin löytyihän se lopulta paikka noiden postilaatikoiden poistoonkin puhelimen valikoista: (Päävalikko --> Asetukset --> Puhelin --> Sovellusasetukset --> Viestit --> Sähköpostiviesti --> Postilaatikot).

Tuosta valikosta, kun valitsee haluamansa postilaatikon ensin yhdellä painalluksella, niin pystyy sitten Valinnat-painikkeen alta valitsemaan "Poista".

-pb

3. Darkon

Tykkäykset:
    0
    Tai sama lyhyemmin: Päävalikko > Viestit > Asetukset > Sähköpostiviesti

4. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Nii ja varmaan tilataan/tallennetaan 4kertaa ne asetukset :) Eikös noissa nykyisissä puhelimissa ala oleen jo valmiina operaattorien asetukset?

5. Polarbeer3D

Tykkäykset:
    0
    Juu moneen kertaan tallennetaan tietysti ihan vaan varmuuden vuoksi. :)

Itse asiassa oli itselläni oma.saunalahti.fi -sivun asetuksissa ensin vanhan puhelimeni tiedot. Joten tilasin asetukset mm. sen takia useamman kerran, kun ajattelin, että asetukset on puhelinmallikohtaiset. Todellisuudessa taitaa operaattori-asetukset olla pitkälti samat eri puhelinmallien välillä? Vai miten on?

6. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ite ainaki oon vaan, et jos netti toimii ja mms:t lähtee/tulee perille ni hyvä on. Tuossa saunalahdellahan tulee liuta asetuksia sieltä kun tilaa.

7. pentodi

Tykkäykset:
    0
    Minulla tulee samanlainen ilmoitus kun avaan näppäinlukon. "Annetaanko sovelluksen lähettää ja jne ...". Postilaatikoita ei kuitenkaan ole yhtään kappaletta luotu eikä asetuksilla saatu ,joten milä tavalla tämän kyselyn saa poistettua ?

8. Polarbeer3D

Tykkäykset:
    0
    Joo olisi kiva tietää kanssa vastaus tähän ongelmaan. Ärsyttävä kysely tuo edellä mainittu.

9. pentodi

Tykkäykset:
    0
    Eipä kysele enää mitään kun poistin Nokia Email sovelluksen tarpeettomana.

Jaa tämä viestiketju