1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5700 vs. 3250 xm vs. joku muu?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Zalkku, 25/6/07.

1. Zalkku

Tykkäykset:
    0
    Eli uuden puhelimen hankinta olisi edessä sillä edellinen sanoi sopimuksen irti. Edellä mainittuja olen katsellut, ja tuo pyörivä alaosa tuntuu mielenkiintoiselta, ellei nyt sitten ole aivan susi (tuntuu jakavan mielipiteet). Onko perusteluja ostaa 5700 3250 sijaan? Onko jotain muuta hyvää vaihtoehtoa samassa hintaluokassa? Tarkoituksena olisi kuunnella aktiivisesti musiikkia, kameralla tulisi otettua kuvia, joten kuvanlaadun tulisi olla siedettävä, lisäksi s60 ominaisuudet kiinnostavat, ja 3rd edition on kai paras valinta tulevaisuuden varalle (?)

Edit: Katselin tuossa myös että N70 me vaikuttaisi hyvältä, mutta onko s60 2nd edition jo aikansa elänyt?

2. rixa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos noiden kahden väliltä harkitset niin mikset ostaisi 5700. Siinä on uudempi s60, varmasti parempi äänenlaatu (ehkä myös kamera;)) Myös näyttö on 100x parempi!

Pyörivä alaosa toimii loistavasti, eikä se ole löystynyt käytössä.

http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=5700xm&p2=3250

Yhteenvetona vois sanoa että 5700 on kaikessa askeleen edellä vrt. 3250

3. Markkanen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6 Plus
    Mulla on ollu tuo 3250 puol vuotta kyllä se ala-osa on mulla hieman löystyny. Tällä hetkellä puhelin on kyllä korjauksessa kun parinäppäintä lakkas toimimasta.

Jaa tämä viestiketju