1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5610 ja 5310

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja t434, 28/9/07.

1. t434

Tykkäykset:
    1
    Ajattelin tehdä näille oman ketjun kun tuossa toisessa on niin paljon muuta tavaraa, N95 8gb, N81, ovi... Olen uusi täällä foorumeilla ja en tunne sääntöjä niin hyvin joten tämä oli kai melko turha ketju. Mutta modet voi poistaa jos on tarttis ;)

Itseäni kiinnostaa tuo 5610 XpressMusic mutta julkaisupäivää ei kai vielä ole julistettu? Eikös tässä myös ole VGA 30fps videokuvaus? Sitä jo kelpaa katsella tietokoneen ruudulta :D

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    5610 XpressMusic tulee joulukuussa, viimeisellä neljänneksellä... joulukuu, on todennäköisin myynninkin kannalta. Myyntipäivää päivälleen mahdon vielä sanoa. Oletan alkukuuta.

3. Tojar

Tykkäykset:
    1
    Ostaisinko nyt Nokia 5700:en vai jouluna 5610:n?
    5700:ssä erona S60 -käyttis, 5610:ssa S40.
    Toisaalta tässä uudessa seuraajassa pitäisi olla reilusti pidempi akunkesto varsinkin musiikkikäytössä... Kumpi olisi järkevämpää? Kiire ei ole, joten voin yhtä hyvin odottaa 5610:aa, mutta onko S40:llä ja S60:llä ratkaisevaa eroa?

4. coffee

coffee

Tykkäykset:
    0
    Video recording in VGA 15 fps lukee tuoteselosteessa.

Kyllä itse ainakin odottelisin 5610 ilmestymistä. On paaljon tyylikkäämmän näköinen ja paremmalla kameralla ja akunkestolla.

5. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Kyllä on ero kuin yöllä ja päivällä. Riippuu tietysti paljon tarpeistasi tarvitsetko s60-käyttistä, etuina ovat esim. paljon laajempi muokattavuus, paremmat sovellukset, monia puhelimen omia toimintoja voi ajaa samaan aikaan, ... ∞

Oikeastaan kaikki on vähän parempaa s60:ssä, foorumiltakin (ja tietysti muualtakin internetin syvistä syövereistä) löytyy paljon tietoa noiden eroista, joita voit suhteuttaa omiin tarpeisiisi. Käytännössä kuitenkin, jos aiot tehdä puhelimella muutakin kuin kirjoitella viestejä, soitella puheluita, kuunella musiikkia ja tehdä muita perusjuttuja on valinta 5700.

Itse kuitenkin suosittelen s60:tä. (Muutenkin suosittelen hankkimaan sen 5700:n, itse en ole akkuunkaan ole ollut tyytymätön, etenkään musiikin osalta. [Tosin, kuten alta näet, hieman puolueellinen mielipide:]])

6. hyuga

Tykkäykset:
    0
    Tuossa saksanpuolella kun käväsin aikaisemmin niin siellä oli 5610:sta lappunen että tulossa "before november" joten tuleekohan ne suomeen myöhemmin kuin muualle eurooppaan?

7. Mazah

Tykkäykset:
    0
    http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php

Tuolta sais jo tilattua 5310 hintaan 249 € ! Yllättävän halvalla lähtee. Tossa on kyllä mun seuraava puhelin, koska oon kyllästynyt kaikenlaisiin kuuloke-adaptereihin mitä joutuu puhelimien kanssa käyttämään.

8. Tojar

Tykkäykset:
    1
    Eikö tuo oikeastaan ole aika kallis... Ominaisuuksiin nähden ainakin.

9. Mazah

Tykkäykset:
    0
    No etsippä joku toinen puhelin tossa hintaluokassa jossa on 3,5mm kuulokeliitäntä (siis suoraan puhelimessa), Rds-radio, 2 Mpiks. kamera, bluetooth-stereotuki, 18 tunnin musiikintoisto ja 2 Gb muistikortti mukana. Ja kaikki noi ominaisuudet pakattuna 9,9 mm ohueen ja 70 grammaa painavaan pakettiin.

Eikä toi hinta ole mikään lopullinen kun sitä myydään vasta parissa kaupassa.

10. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Onko Nokia vihdoin laittanut luuriinsa RDS radion?
    Mitä RDS asioita se tukee?

11. Mazah

Tykkäykset:
    0
    No mitä oon arvosteluista lukenut sen pitäs ettiä kanavat automaattisesti ja kanavien nimet tietysti näkyy.

12. Tojar

Tykkäykset:
    1
    No tuo 2 GB kortti oli mulle uutta. Silti noin 230€ tuntuu kohtalaisen paljolta. Toinen erikoisuus on aika pieni hintaero siihen parempaan 5610 -malliin. Sanokaapa joku Nokian normaali kännykkä (ei simpukka tms.) alle 200€, jossa olisi 240x320px näyttö, mielellään 2,5/3,5mm kuulokeliitäntä. Sisko osti 6131:n ja sen jälkeen ei tee mieli sitä huonomman reson näyttöä (160x128px?) katella :) Muuten 3500classic olisi käynyt.

13. Haloo

Haloo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Olisko tää 5610 sen väärtti että ihan omalla rahalla ostas? Menis kyllä kai ihan mp3 kuunteluun ja koululaisen itsetunnon pönkittämiseen.

14. vreitti

Tykkäykset:
    0
    Onko joku jo hankkinut jommankumman näistä? Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia. Itse ajattelin ensin ostaa 5610:n, mutta koska siinä ei ole 3.5 mm kuulokeliitäntää, päädyn luultavasti 5310:n.

15. joekkis

Tykkäykset:
    1
    tuleehan tossa 5610 mukana adapteri 3.5 mm. Ite kävin just kattoon viime viikon lopulla tommosta, käyn hakemassa huomenissa kyseisen luurin sitten kaupasta.

16. lmfmis

Tykkäykset:
    0
    Kävin juuri hiplaamassa 5310:sta - siihen menee 3.5mm suoraan ja on muutenkin aika siisti peli..

17. iPrince

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S Plus Rose Gold
    Nyt tuli sellainen kysymys eteen kuin:
    Nokian sivuilla lukee että tuossa 5610 olis wlan. Niin pitääkö tuo paikkaansa? Jos nimittäin on niin on suuri plussa kyseiselle luurille :)

18. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Ei ole wlania.

19. iPrince

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S Plus Rose Gold
    ok :) ihme kyllä että nokian sivuilla se lukee. no mutta joo :D

20. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Aivan milenkiinnosta, onko linkkiä, en aivan pikaisesti löytänyt tuollaista "tietoa".

Jaa tämä viestiketju