1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 5530 vai samppa s5230

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja otri123, 14/11/09.

1. otri123

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5s
    Samsung jetin kaatuilu sylettää ja seuraava luuri vois olla samsung s5230 tai nokia 5530. Nokian plussat on wlan ja sampan nopea ja selkeä softa. Mitä Muut sanovat ? Molemmat mallithan ovat hinnat alkaen kosketuspuhelimia.

2. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Missäs yhteydessä sulla Jet kaatuilee? Itellä ei oo vielä kertaakaan menny nurin...

3. otri123

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5s
    1-2 Kertaa viikossa kesken puhelun sammuu ja starttaa uudestaan. Tai kun olet aloittamassa soittamaan puhelimen kaiutin vinkuu ja sitten sammuu ja starttaa. Välillä myös kun viesti tulee ei sitä saa suoraan luettua vaan pitää mennä viesti valikkoon ja valita saapuneet.

4. jsssi

Tykkäykset:
    0
    ei helkutti :D

ite just oon kelaillu ihan samaa. Olinkin tekemässä samaa threadia :D

tossa samsungissa vetää puoleensa elegantimpi, makeempi muotoilu kun toi nokia taas on vähän palikamman näköinen, mutta toisaalta nokiassa on taas ehkä hieman paremmat ominaisuudet kuitenkin. Ja mitä oon katellu arvosteluita netissä niin samsung tuntuu epäluotettavammalta vaihtoehdolta, ainakin ihmisten kirjoitusten perusteella (tai sit oon päätyny vaan väärille sivuille).

3Geetä en tarvitse tai nettiä kännykkään ylipäätänsä (hoidan himassa ne hommat), joten ei haittaa noi puutteet. Kamerakänny on kiva olla sellanen perustason ja tykkään siitä että voin ottaa tilannekuvia kätevästi, ja kuunnella musaa, ja jopa toisinaan katella jotain pätkää dösässä tai muualla kun on tylsää...

Onkos tossa samsungissa yhtä hyvä kamera kuin nokiassa? (kummassakin sen päälle 3 Megapixeliä)

Jaa tämä viestiketju