• Palvelimen muutostöiden yhteydessä on palautettu eilisaamuinen varmuuskopio eli sen jälkeiset viestit ovat poistuneet.

Nokia 5530 Osoitekirja ongelma

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Phone model
Nokia 5530XpressMusic
Moi,

Minulla on ongelmana se, että kun olen tallentanut erään henkilön numeron puhelimen osoitekirjaan, niin kun hän soittaa, näkyy vain hänen numeronsa, ei nimeä. Mutta kun hän lähettää viestin, näkyy hänen nimensä normaalisti. Eli mitenköhän tämän ongelman voi ratkaista? Kiitos jo etukäteen!

ddude

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
7
Ettei vain olisi sama numero kahdella eri nimellä osoitekirjassa?
Siis esim "Pekka" ja "Pekka Virtanen" ja molemmille sama numero?

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Moi,

Minulla on ongelmana se, että kun olen tallentanut erään henkilön numeron puhelimen osoitekirjaan, niin kun hän soittaa, näkyy vain hänen numeronsa, ei nimeä. Mutta kun hän lähettää viestin, näkyy hänen nimensä normaalisti. Eli mitenköhän tämän ongelman voi ratkaista? Kiitos jo etukäteen!
Tämänkin olisi voinut laittaa tuonne käyttökokemusketjuun..

Asiaan. Kuvailemasi ongelma ilmenee yleensä, jos tallentaa numeron esimerkiksi tekstiviestin lähettäjän mukaan. Tarkistathan oletko tallentanut numeron kansainvälisessä muodossa(esim. +35840xxxxxxx). Numeron muuttaminen "normaaliin" muotoon saattaa auttaa.

tonttu

Supermoderaattori
Rating - 100%
4   0   0
Reaction score
7,574
Phone model
Apple iPhone 8
Tämänkin olisi voinut laittaa tuonne käyttökokemusketjuun..

Asiaan. Kuvailemasi ongelma ilmenee yleensä, jos tallentaa numeron esimerkiksi tekstiviestin lähettäjän mukaan. Tarkistathan oletko tallentanut numeron kansainvälisessä muodossa(esim. +35840xxxxxxx). Numeron muuttaminen "normaaliin" muotoon saattaa auttaa.
Tuolla muodolla ei ole mitään merkitystä.
Yleensä sama numero on puhelimen muistissa ja SIM-kortin muistissa ja puhelin ei osaa päättää kumpaa näytetään nimen osalta.
Jommastakummasta numero bittitaivaaseen.

Top Bottom