1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

NOKIA 5510! APUA!!!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 27/3/05.

1. Guest Vieras

Mun nokian 5510 sellainen vika ettei mene enää päälle! pysyy päällä n.7s jonka jälkeen heti sammuu..missä vika??!!??

Vika ilmennyt sen jälkeen kun yritin siirtää musaa pc:stä kännykkään jolloin kytkin sen usb:hen sen jälkeen ei ole mennyt päälle kun tietokone ilmoitti että sallittu tila se 64mt:tä oli ylittynyt 72mt:ksi..! vähän outo tapaus!

2. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olisiko mahdollisesti tuossa muisti niin täynnä ettei jaksa käynnistyä?

3. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    Tai vaikka akku tyhjä

4. Guest Vieras

akku on täynnä ja muisti on tyhjennetty!

5. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Itse omistan samaisella vialla varustetun 5510:n. En tiedä mikä on tarkalleen hajonnut tai miten saa korjata, mutta sen verran voin kertoa että ainakin omassani vika on sillä (suuremmalla) samalla piirilevyllä missä on näppäimistö, mutta ko. varaosaa tuskin sinulta löytyy (sen vaihtaminen auttoi). Ulkoisesti tuokin on ihan ehjä joten paha sanoa mikä on hajonnut, voipi olla ettei tuota enää heräämään saa, kertokaa minullekin jos ratkaisun löydätte..

6. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Koko 5510 on ongelma jätettä, äkkiä vaan eroon jos on mahdollista! :)

7. -NebuKad-

Tykkäykset:
    0
    Oli sama vika! Se alkoi, kun poisti puhelimen kautta biisejä, sinne jäi muistit täyteen vaikka oli kokonaan tyhjä.

Itselläni aukesi näin:
    Laitat sen luurin Usb:in kiinni ja tyhjennät sen kokonaan. Sammuta puhelin ja takas päälle pitäen kokoajan usb:issa kiinni.

Sitten on pahempi jos ei tietokone löydä puhelinta. Kyllä minulla ainakin löytyi vaikka olikin sammuneena!

Edit: Virheitä, Virheitä.. =)

Jaa tämä viestiketju