1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 5500 ja SUPER

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja pepsi, 28/9/06.

1. pepsi

Tykkäykset:
    0
    Kuinkas elokuvasta saisi SUPER ohjelmalla nokia 5500 :seen tehtyä oikeankokoisen mitä asetuksia pitää käyttää?

2. matias92

Tykkäykset:
    0
  3. pepsi

Tykkäykset:
    0
    Niin joku tietäsikö?

4. Dexmir

Tykkäykset:
    0
    Se rippuu, ihan mitä haluat.. etkö voi itse kokeilla, mitä pidät itsellesi sopivana?

208x208 resoluutio.. pakkaus mp4, ääni aac ja bitrate siinä 128-500 on ihan hyvä, riippuen minkälainen ohjelma..et tarviiko tarkkuutta, esim. simpsonit menee alle 200 bitraten ihan hyvin, tosin sit huomaa jo laadussakin jälkiä.. mutta mahtuu n. 30Mt:uun koko show

5. pepsi

Tykkäykset:
    0
    Kuinkas tämän resoluution saa vaihdettua?

6. pepsi

Tykkäykset:
    0
    Noniin sain muutettua elokuvan ja se vie tilaa nytten 170 megaa. Siirsin sen kännykkään, mutta se ei näy missä vika? Näkyy vain mustaa, mutta äänet kuuluu.

7. Dexmir

Tykkäykset:
    0
    olisi kiva jos kertoisit enemmän minkälaisilla asetuksilla sitä pakkasit? vaikka screenshot tjsp..
    ja olisi suositeltavaa, että kokeilet pienemmällä pätkällä
    aluksi, jotta löydät sopivat asetukset.

Voit joko käyttää netistä lyhyempiä pätkiä tai sit itse leikata elokuvasta sopiva pala, ettei tarvitse pitkään odotella konvertointia.

8. pepsi

Tykkäykset:
    0
  9. matias92

Tykkäykset:
    0
    noilla asetuksilla ei pyörinyt kuva minulla, vaikka video oli suht pieni noin 6 mt ja pakattuna 700 kt

10. simma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    34
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s 64Gt
    Jos näillä asetuksilla toimii niin voi olla että tiedosto on liian suuri (170mb) jos ei näytä pienemmillä asetuksilla...

11. Dexmir

Tykkäykset:
    0
    kannattaa kyl leffaa pätkiä muutenkin lyhyemmäksi, koska niitä on vaikea selailla jos joutuu vastaamaan puhelimeen tjsp..

joku avisplit tais olla, jolla toi hoituu kätevästi.

aika samanlaiset asetukset on minullakin ollut, ja hyvin on toiminut. Joskus tahtoo kaatua vain ja siihen auttoi ton 'use DirectShow' ruksin poistaminen ja itse olen myös jättänyt ton 'HI-quality & strecth it' pois. Mutta se on vain mun mieltymys :)

12. matias92

Tykkäykset:
    0
    Nuo Simman linkista saamani asetukset näyttävät kuvaa ja äänet kiitettävällä laadulla, kiitokset siitä:D, mutta ei pakkaa ollenkaan tiedostoa vaan tuo siihen vielä liisää tavuja miten saisi ne pois ja pienemmäksi mutta silleen että kuvasta saisi vielä selvää;)??

13. pepsi

Tykkäykset:
    0
    Miten tuolla avsplitillä sitten pätkitään tuo video?

Ja noilla asetuksilla mitä annoit, eihän kuva ole täysikokoinen ruutuun?

14. simma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    34
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s 64Gt
    Enpä osaa sanoa onko TÄYSIN koko ruudun video. Kävin katsomassa kännyn näytön reson Nokian sivuilta ja siitä sitten valitsin lähimmän reson Superista.

Ja Matias92lle että videon koon saa pienemmäksi kun pienennät videon bitratea, joka esim kuvassa oli jotain 864...

15. HavoC_Fin

Tykkäykset:
    0
    Mistä tomosen Super ohjelman saisi? Googlella kun ei meinaa löytyä.

16. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hakusanalla SUPER et löydä? Pienenä vihjeenä että on kolmas linkki
    ylhäältä.

17. HavoC_Fin

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedoista. Sain kutistettua video pätkän mutta nyt kun ei meinaa USB kaapeli suostua yhteistyöhön. Ei vaan meinaa yhdistää. Sain ladattua videon jo puoleen väliin asti, mutta yllättäen yhteys katkesi kun koskin USB piuhaan enkä meinaa saada yhdistettyä uudestaan, puhelimen liittimenkin putsasin pölystä. Ensimmäistä kertaa johtoa käytän... ennen olen käyttänyt bluetoothia.

Jaa tämä viestiketju