1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5300 ongelma, soitot ei onnistu enää

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lityanko, 14/7/07.

1. Lityanko

Tykkäykset:
    0
    Joo-o, mistäköhän sitä alottais. Hommasin puhelimen tossa joulun alla ja se oli heti kättelyssä rikki. Nokia ei suostunut vaihtamaan uuteen, joten jouduin lähettämään takuuseen korjattavaksi. Kaiken kaikkiaan sitä on neljä kertaa korjattu tähän päivään mennessä. Se on toiminu keväästä tähän asti moitteetta. Pari viikkoa sitten hommasin 2 gigan muistikortin ja olin tyytyväinen. Rupesin jo ajattelemaan, että ehkä puhelin on vihdoin lopettanut temppuilun, mutta ei. Eilen illalla kun kaverini yritti soittaa mulle, en kuullut hänen ääntään enkä mitään muutakaan. Noh, koitettiin uudestaan ja sama homma, kaverilla kuului kovaa surinaa puhelimesta ja mulla oli ihan äänetöntä. Tänään varmistin homman ja niin se tosiaan on, en voi enää soittaa tai vastaanottaa puheluita koska se pitää surinaa toisessa päässä ja mun päässä ei mitään ääntä. Huoh. En haluis viedä tota TAAS takuuseen. Onko mitään mitä voisin tehdä? Jos saisin jotenkin korjattua ilman takuuseen vientiä?

EDIT: Niin ja sellasta vielä, että kaikki muu toimii hyvin. Viestit, musiikki, pelit, wap, kaikki paitsi puhelut.

2. Raikke

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    S3, Sonera
    Se on selvästi kastunut !
    Ei kuulu takuun piiriin.....;)

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    No ei sa ainakaan pyhällä hengellä korjaannu, vie nyt kiltisti huoltoon vaan kun sellasen riesan olet itsellesi hommannut. Jos et itse tiedä mikä siinä on vikana, luulen, että vaikka antaisin kuinka hienon ohjeen, tuskin osaisit toteuttaa sen. Sitäpaitsi se kyllä vaatii koneen näkemistä ja kokeilua ainakin mulla. Muuten on taas sen kymmenen veikattavaa juttua. Mielellään osa porukasta emme anna takuukoneisiin mitään "oppia" koska se on ajan tuhlaamista. Vie huoltoon vaan koska takuu korva tommoset, siksi.

Jaa tämä viestiketju