1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5300 kuollut?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jontsu00, 25/12/07.

1. Jontsu00

Tykkäykset:
    0
    Elikkä ihan tuliterä puhelin alla, ja serkku siirsi bluetootin kautta teemoja, ja minä avasin vastaanotetut tiedostot kansion, ja puhelin vain jähmettyi. Sitten se sammui eikä enää lähde käyntiin ollenkaan, Nokia logo vaan vilahtaa nopeasti ja vähän aikaa valkoinen näyttö ja sitten puhelin sammuu. Onko mahdollista mitenkään nollata puhelinta ilman että se lähtee käytiin, vai onko tosissaan pakko lähettää heti aivan uusi puhelin takuuseen?

Akkua koitettu käyttää irti,koitettu toista akkua,ilman muistikorttia,muistikortin kanssa jne ei vaan käynnisty. Koneelta ei myös puhelimeen pääse käsiksi,koska se pysyy päällä vain niin vähän aikaa.

2. Traceur_fin

Tykkäykset:
    0
    Kokeile käynnistyksessä painaa "vihreä luuri + 3 + tähti" ja pitää niitä pohjassa 5-10s. Tän pitäisi olla jonkinlainen resetti. En ole ihan varma missä kohtaa näitä pitää painaa, mutta kokeile sekä painaessasi virtanappia että nokian logon näkyessä.

3. Jontsu00

Tykkäykset:
    0
    Kokeiltu on,ei vaikutusta. Täytyy kai vaan pistää takuuseen menemään..

4. Fikku

Tykkäykset:
    0
    Takuuseen

Kannattaa viedä takuuseen menemään... Itselläni sama vika tuli N-gageen..
    Ei vain enään takuu voimassa.

5. Joekke

Tykkäykset:
    0
    Heheh.. Ajattelin ihan herjalla kokeilla tuota resettiä monta vuotta uinuneeseen n-gageen ja sehän heräsi eloon! Muistaakseni jotain resettejä kokeilin, mutta ei toiminut. Sen verran se toimi ennen kokeilua, että näyttöön tuli valo. Nyt kuitenkin pelaa ja hienosti.

Kiitokset vinkistä, vaikka se ei itse topicin tekijän ongelmaan auttanutkaan! ;)

6. Grontti

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy s4
    Ei se kuollut ole. Kuolleena puhelin on täysin tiedoton. Kannattaa koittaa avata läppä, ja puristaa (kevyesti) siitä yläosasta sen metalliläpyskän erikohdista jossa on se 5300 teksti. Kannattaa varoa taittelemasta luuria mitenkään, kyseisessä mallissa menee näyttö aika helposti halki.

7. Jontsu00

Tykkäykset:
    0
    Joo lähetin asiasta emailia Gsm-storelle, ja he olivat pistäneet jo uuden puhelimen minulle tulemaan 27. päivä, ja sanoivat että pistän vain rikkinäisen tulemaan takaisin heille. Täytyy kyllä kehua kauppaa, kun pistävät uuden tulemaan, vaikka vanha on vielä minulla.

Mutta se siitä. Toivottavasti seuraava toimii, ja kiitoksia vastauksistanne.

Jaa tämä viestiketju