1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5210 vs. Siemens ME45

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Apa, 9/3/03.

1. Apa

Tykkäykset:
    0
    1) Kumman ostaisitte?
    2) Kumpi kestää paremmin?
    3) Kertokaa hyviä ja huonoja puolia kummastakin.

Itse ottaisin ME45:sen, koska siinä on paremmat ominaisuudet ja muutenkin kestävämpi ja parempi!

Mutta kertokaa omat mielipiteenne.

2. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play

3. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Ostin ME45:n koska siitä löytyvät tarvitsemani infrapuna ja GPRS-yhteys. Kestävyydestä en osaa sanoa, kun en ole kumpaakaan puhelinta mihinkään normaalikäyttöä vaativampaan testailuun asettanut (paitsi että 1½-vuotiaan satunnaisessa käsittelyssä kumpikin on kestänyt valittamatta, 3310:ssa ja Ericsson R380s:ssä hapettui liittimet... :p).

ME45:n hyvä puoli on ainakin sen vakaus, 3 kuukauden käytön aikana ei ole ollut minkäänlaisia softa- tai muitakaan ongelmia. Huono puoli on se, että liittimiä suojaava tulppa on irrallinen (vrt. 5210:n läppä), ipana kätki sen johonkin ja uutta saa metsästää kissojen ja koirien kanssa (nyt on jo sentään tiedossa paikka mistä sellainen ehkä löytyy...). Lisäksi pidän 5210:n näppäimistöstä enemmän kuin ME45:n, mutta muilta osin Siemens vetää pisteet kotiin.

4. Late

Tykkäykset:
    0
    ME45 ehdottomasti. Kokemusta on. Kun vaihdoin me45 > 5210, vaihdoin kumminkin takaisin me45:n. Ja niin loistava se siemens on että olisi käytössä edelleen jos sitä ei olis varastettu.

Miksi 5210 on huono?
    -7kk aikana laite vaihdetaan 3 kertaa uuteen + ties kuinkamonta päivitystä, näytön linssi hajos 2 kertaa. (3+2+~2=7 => 1 huolto per kk)

e: pistin uusiks tekstin, ei kannattais näköjään yrittää vastailla kun on ihan hajalla(tm).

5. Tapza

Tykkäykset:
    0
    Itse olen omistanut molemmat ja suosittelisin siemenssiä. Oma 5210 kävi kahdesti huollossa mikrofoni äänen takia. Itse kyllä kuuli muitten puheet mutta ne eivät kuulleet kuin pätkivänä. Ja olen huomannu myös se, että se ei ollut pelkästään siinä yksilössä vika. Serkulla vieläkin se puhelin ja oikein v#%ttaa puhua sen kaa kun ei saa puheesta selvää. Mutta onhan se nokiassa tuttu ja turvallinen käyttölogiikka!

6. MJ

Tykkäykset:
    0
    Siemens hakkaa Nokian joka osa-alueella (ulkonäkö on makuasia)

Noksu on kuitenkin aika paljon halvempi, mut jos haluat että luuri kestää osta Siemens

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    ME45 jos ei ole jotain aivan erityistä syytä 5210:n hankkimiseen (hinta, laturit, akut jne)

8. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Näistä kahdesta valinta on ehdottomasti Siemens ME45. Luotettava puhelin, helppo käyttää, tosi hyvät ominaisuudet, hyvän näköinen.. Pidän puhelimesta niin paljon, että hankin vaimollekin samanlaisen. 5210 ei ole koskaan herättänyt minkäänlaista omistamisen halua minussa.

9. Piksu

Tykkäykset:
    0
    Ääni ME 45:selle.
    Jos vaivautuu opiskelemaan siemensin logiikan niin hyvän puhelimen saat. 5210 on minusta yliarvostettu, hiljaset soittoäänet, tunnoton näppäimistö (eroten virta-) ja pieni näyttö. arvaat kai minkä vaihdoin mihin.

10. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    ottaisin ME45 koska siinä on gprs :)

11. Apa

Tykkäykset:
    0
    Olen ajatellu vaihtaa tän mun 3510 johonkin kestävempään puhelimeen. Ja koska kaikki ovat kehuneet ME45:sta niin taidan vaihtaa siihen. En ole testannut siemenssiä mutta nokiaa olen ja siinä mielestäni aivan liian pieni näyttö ja muutenkin huono!

Jaa tämä viestiketju