1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5210 näyttö!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Juza, 12/5/03.

1. Juza

Tykkäykset:
    0
    Mulla on Nokian 5210 ja siitä meni tänään näyttö paskaks, ku vedin kännyn taskusta vähän vauhdilla ja se tippu maahan. Eli näyttö on haljennut näytön alareunasta näytön toiseenpäähän asti. Siinä 5210:ssä on takuuta vielä 10kk jäljellä, mutta uskon vahvasti ettei takuu korvaa moista vahinkoa, mikä on "itse" aiheutettu. Eli paljon maksaa näytön uusiminen liikkeessä? Paljon maksaa pelkkä näyttö, käytettynä ja uutena? Voiko niin tehdä että esim. ostaa joltain 5210 näytön ja vie sen liikkeeseen asennettavaksi puhelimeen? Ja jos ostaa esim. huuto.netistä 5210:n näytön, ja alkaa itse purkamaan puhelinta ja asentaa uuden näytön kiinni, niin eikös silloin raukea takuu? - kiitos.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Takuu korvaa tai ei, se nähdään/päätetään sit huoltoliikkeessä tapauskohtaisesti.

Pelkkä näyttö uutena n.40-50€. Voit tietenkin ostaa joltain näytön ja huollossa vaihtavat, veloitus vois olla 10-20€.

Säännöt on semmoiset että jos puhelinta on itse avattu niin takuu raukeaa, jos siististi näytön vaihto tehdään ei sitä huollossa voi nähdä et on avattu. Jos ite vaihdat kannattaa olla tarkkana ettei ruuvien kannat "nyhjäänny" pahasti koska siitä se avaus monesti ekana huomataan...

Jaa tämä viestiketju