1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5210 -> Motorola vs. Samsung?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja spaceGoose, 4/7/03.

1. spaceGoose

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Z
    Elikkäs tarkoitus olisi vaihtaa vuoden vanha sininen Nokia 5210 johonkin läppä (simpukka)-malliseen puhelimeen. En mitään super kallista haluaisi ostaa. Mitä tuollaisesta yleensä hyvitetään (jos ollenkaan) kun uutta ostetaan vai hyvitetäänkö yleensä vain jos ostaa samanmerkkisen?

Minulla oli ennen Nokian kännyä Motorolan v3690, mutta siinä häiritsi mm. se kun joku lähetti tekstiviestin ei koskaan tullut näkyviin muuta kun numero, ei ollenkaan lähettäjän nimeä (niinkun Nokiassa). Ei tekisi mieli opetella ulkoa kaikkien puhelinnumeroita että tietää kuka viestin lähettää ;) Onko uusissa Motorolan kännyissä tämä muutettu?

Samsungin puhelimista ei ole minkäänlaista kokemusta, mitkä ovat + ja - nykyiseen Nokian puhelimeeni nähden?

Mitään "kommervenkkejä" en tarvi, ainoastaan perus jutut - hyvä puheluiden tekemiseen, tekstiviesti, mahdollisesti vibra ja polyfoniset äänet.

Kannattaako esim. huuto.netistä jotain käytettyä etsiä (onko luotettavaa)? Vai sillä rahalla investoida täysin uuteen... n. 250-300e

2. Pete

Tykkäykset:
    0
    Jos värinäytöllisen simpukan haluat niin Motorolan t720(i) lienee ainoa vaihtoehto tuossa hintaluokassa. Tosin käytettynä voit löytää myös samsung t100:n. Samsungin A800:ssa ei ole värinäyttöä, mutta polyfoniset soittoäänet löytyy ja asettuu kiltisti hintahaarukkaan uutenakin.

3. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Samsungia ei saa kuin superkalliina....

Samaa mieltä Peten kanssa, että Moto t720

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    t100:n on mun mielestä parempi kuin moto mut se on vaan mun mielipide ja molempia oon käyttäny.

t100:n saa alle 300:n käytettynä varmasti.

puhelintorille vaan että "ostetaan"

5. Haavi

Tykkäykset:
    0
    Saksasta jos tilaa, niin noin 300 euroon kuluineen saa Samsung SGH-S500:n. Siitä löytyy kiva näyttö ja kivat äänet. Yksi miinuspuoli on se, että kyseisen mallin virallinen Suomeen tulo ei ole varmaa, joten huolto voi ontua. Eipähän ole mikään tusinaluuri, joten erottuu massasta.

6. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    T100 vs. T720:
    T100:ssa parempaa:näyttö(pienempi, mutta "tarkempi"), soittoäänet, myyntipakkauksen sisältö

T720:ssa parempaa:hinta, akunkesto, ominaisuudet, kuuluvuus

Osta ennemmin uutena Moto T720.Hintaa kertyy 250-265 euroa.

Jaa tämä viestiketju